Alweer een nieuw kickstarter project. Wat vinden we ervan?

Leuk design, mooi gebracht. Maar het feit dat het via Kickstarter moet is sowieso een no go voor mij.
Snap waarom ze daarvoor kiezen, maar zitten echt te veel haken en ogen aan.

Sjiek ding wel, wel aan de prijs met een miyota 82nog iets erin, denk ik…

Alleen filmpje gezien. Zie niks schokkend vernieuwends ofzo. Lijkt meer om de sfeer die gaan dan om t horloge zelf.

1 like

Ben kickstarter moe. 6 projecten gebackt en maar 1 project waar ik redelijk tevreden over ben. Merk dat kickstarter nu vol zit met opportunisten en het “koopje” , “cut out the middle man” voordeel stoppen ze in eigen zak.
Nee, doe niet meer mee.

En terug op topic. Zo bijzonder is het niet.

1 like

Ik vind het niks bijzonders.Ik laat deze passeren.

Heb van een kickstarter na meer dan 3 jaar nog niks ontvangen, en ook geen reacties op email…

Ik word wel gepakt door dit horloge. Ik denk door de sfeer rondom Hemingway. Ik ben dan ook een oude man die ooit aan zee woonde .

Welke ben je tevreden van als ik vragen mag?

Vintage inspired minimalism met veel te grote wijzerplaten, een Daniel wellington gevoel en atmosferische koffieslurpers?

Nee dank u.

Liever gewoon een Junghans Form A of Max Bill.

Die lugs, echt lelijk.
Wijzerplaat is ook niks bijzonders.

Ben nog van mijn Maen Hudson aan het nagenieten!

1 like

Ik heb het filmpje niet afgekeken omdat het mij te lang duurde voordat het horloge zelf goed in beeld kwam.

Neeeee is niks dit. Laat ik maar passeren…

Bedankt voor alle reacties. ik begin ook te twijfelen…

Ik ben in het bezit gekomen van de kickstarter van Stuckx Bull Panda Automatic NE-88 (Seiko 8R28 columnwheel uurwerk) die heb ik nog steeds en vind ik top!

Dus ik kan wel degelijk nog steeds gecharmeerd zijn van kickstarter projecten :sunglasses:

1 like

Kijk eens naar deze! Vind ik schitterend maar ligt momenteel wat buiten budget

https://www.ablogtowatch.com/tag/tnt-watches/

1 like

Nee niets voor mij

Als termen als vintage, crafted, minimalism en contemporary verboden worden ga ik weer iets backen.

1 like

Als het een oplichter is, of het project mislukt, kan je naar je centen fluiten. Mn laatste kickstarter leverde niks…na 6 maanden geen berichten kickstarter benaderd, die sturen dan een email…bellen doen ze niet…ook geen hulp van hun kant. Uiteindelijk met een groep van 15 backers aangifte via een backer gedaan in California…toen kwam meneer ineens wel met geld over de brug (meneer bleek in het verleden lokale kandidaat voor de republikeinse partij…en kon de negatieve pers niet gebruiken… I kid you not)

Hulp vanuit kickstarter: niks nada noppes. Enige actie die ze doen, dat account blokkeren…maar ze doen ook geen background controles oid, dus persoon in kwestie kan gewoon nieuwe account aanmaken en het weer proberen.

2 likes