Alweer een nieuwe aanwinst!

Door inruil ben ik in het bezit gekomen van een Tissot PR 100.
Ben nog evenjes aan het speuren geweest op het internet maar kon over dit model geen informatie vinden.Hij voelt zeer solide aan met een massieve stalen band.Ik denk dat het een model is van voor 2003
Ik ben er blij mee en de vorige eigenaar ook met zijn "nieuwe aanwinst"
Gr Dennis:)

Dit model heb ik ook nog nooit gezien. Met Tissot kan je nooit verkeerd gaan. Gefeliciteerd met deze aanwinst.

Gefeliciteerd(tu) Heeft hij nu een zwarte of een grijze wijzerplaat?

Topklok, prachtig.

Mijn beste,

Proficiat met dit prachtige horloge van ‘Tissot’.
Een horloge dat “Gold value at Silver price” biedt.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit kordate horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Hallo Tom,de wijzerplaat is grijs:)

tjvreeken Schreef:

Gefeliciteerd(tu) Heeft hij nu een zwarte of een
grijze wijzerplaat?

Heel veel plezier Dennis met je Tissot.

Ik heb zelf de T-Lord twee weken gehad, en hem toen weer terug moeten brengen.
Alleen doet de juwelier (of Tissot) zo moeilijk, dat we zelfs al denken aan geld terug vragen.

Dus ik hoop dat je meer plezier hebt van je Tissot dan ik tot nu,…

Ziet er goed uit, Dennis! (tu)

De texture op de wijzerplaat, bij de subdials, vind ik mooi! Ik houd wel van diverse vormen van reliëf in de plaat. Ook de kleustelling, antraciet(?) met staal is erg fraai.

Groeten, en veel draagplezier,

Martin

he…wat vervelend nou toch!!wat is er dan precies aan de hand.Loopt ie niet goed of bevalt je T-lord niet?

ben wel benieuwt!!
Gr Dennis.

pimobiel Schreef:

Heel veel plezier Dennis met je Tissot.

Ik heb zelf de T-Lord twee weken gehad, en hem
toen weer terug moeten brengen.
Alleen doet de juwelier (of Tissot) zo moeilijk,
dat we zelfs al denken aan geld terug vragen.

Dus ik hoop dat je meer plezier hebt van je Tissot
dan ik tot nu,…

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WTEZ7YCM.jpg

Mooie foto (tu)

mooie aanwinst!

groet,
Arno.

@ Dennis; Jawel hij beviel eigenlijk geweldig.
Maar als ik de knop (boven stopwatch)indrukte voelde ik dat het niet lekker liep, en hij kwam niet gelijhk terug.

Geen probleem, maar nu blijkt de juwelier alleen maar horloges te kunnen verkopen, maar niet repareren, dus terug gestuurd naar Tissot.
(zonder mij daarover in te lichten) en dan de berichtgeving als je erom vraagt, ja onderdelen bestellen, dan pas naar de horlogemaker ipv andersom.

Weer wachten op onderdelen als we vragen of er al iets bekend is, deze week zal hij er wel zijn. Maar nee moet eerst verzonden worden om getest te worden (!!)
En dan komt hij misschien wel weer terug.

Zo is twee jaar garantie snel weg.

Het is allemaal vervelend, maar het meeste stoor ik mij gewoon aan de %&^smoesjes van de horlogeverkoper. (laat ik hem zo maar noemen)

Ik heb heel lang gezocht en getwijfeld tussen de Tissot en een Hamilton, maar de Hamilton most ik via internet bestellen, en deze lag bij een plaatselijke … juwelier, dus ben ik daarvoor gegaan.
Als iedereen dan vraagt of ik eindelijk geslaagd ben is het moeilijk uit te leggen. de meeste reacties zijn, dan neem je toch een andere,…

We w88 wel weer ff af

Ik zit hier te zweten om andermans topic niet te vervuilen, zie ik dat jij TS bent hahaha.

Meer geluk ermee iig.

Mooi horloge ziet er strak uit veel plezier ermee

gr Pieter