Alweer een snack als NA?

118cd867-c9ea-3fc0-ae72-75933e9a11b1

1 like

:joy:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!
Ik wens je er een smakelijke tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dankjewel Coenraad

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst maar ipv deze snacks was een stalen band op je mooie Tudor beter geweest :wink:

Niks mis met snacken. Zie het als een snoepkomkommer zou mijn dochter zeggen.

Leuke aanwinst!

Mooi hoor, ik zag hem voorbij komen bij JOMW en was er gelijk weg van, maar wil eigenlijk ook geen snoepjes hoe verleidelijk ze ook zijn

Leuk hoor!
Absoluut niets mis met dit horloge, netjes ook zo de band.

1 like

Laat hem smaken :yum:

Onder de video staan commentaren dat de schuifmaat gecalibreerd moet worden omdat die verkeerde maten aangeeft. Soms is een “ouderwetse” analoge schuifmaat zo gek nog niet.

Ben ook wel benieuwd naar de echte maat.

Leuke snack!

2 likes

We zitten hier met velen in hetzelfde schuitje. Dus we weten hoe zo’n proces verloopt :innocent:

Gefeliciteerd! Een prachtig horloge met een schitterende wijzerplaat! Ik ben het volledig met je eens dat men objecten moet aanschaffen die vreugde brengen; dit is tevens mijn benadering van deze hobby. Echter, ik hanteer hierbij wel een specifieke richtlijn: voor elk nieuw horloge dat aan de collectie wordt toegevoegd, dient er een ander horloge te worden afgestoten. Op deze wijze handhaaf en creëer ik een zekere balans en rust🙂

Inderdaad, zijn juist mooie modellen met een slim design :+1:

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

Je weet de lekkere snacks er wel uit te pakken, Arjen! Gefeliciteerd met dit leuke horloge, de plaat is inderdaad erg mooi.

Dat zijn er een hoop, Arjen. Bij mij stopt de teller bij 6 stuks. Misschien moet ik ook maar eens aan de snacks.

Ai, je bent serieus verslaafd :joy: Al moet ik eerlijk zeggen dat ik tot nu toe enkel hommages verkocht heb in het blauw, ik wilde ze niet meer in mijn verzameling.

Gefeliciteerd met je nieuwe snack!

Gefeliciteerd met je snack! En gewoon blijven doen waar je je goed bij voelt.

Gefeliciteerd met deze mooie snack!

Ik ben toch wel benieuwd… :smiley:

Proficiat met je mooie nieuwe aanwinst, ziet er goed uit!!:watch: