Alweer een (te dure) aanschaf en je partner die aan ww3 wilt beginnen

los van dat het een ludiek stukje is…

Het zou toch geen prettig leven zijn als je je moet verantwoorden als je wat koopt?
Je werkt er immers voor en los daarvan heb je toch je eigen wil. Dat kan en mag geen enkele partner van je wegnemen.

Zo… dit is een stuk prettiger typen trouwens een ouderwets toetsenbord. Lol.

1 like

Ik zie hier gewoon een stukje trouw-stress…

2 likes

Ik zou die aanzet niet durven geven voor ww3, het idee alleen al dat je weet wat er over je heen gaat komen van geluidsgolven van zodra je toch dat “dure horloge” gekocht hebt.

Dat noem ik echt lef hebben :slight_smile:

2 likes

Whahaahhaahaaa! Geniaal. Nee hoor… haha wel een goeie.

Ik noem het superdom. Regel 1 is happy wife, happy life :ring:

The fury of a woman scorned is geen enkel horloge waard. Maargoed, nu ben ik benieuwd wat WW3 inhoudt in huisje @Hansje34?

Ik denk aan borden ontwijken met de reflexen van Mike Tyson.

4 likes

hele verhaal incl comments gelezen. Tenenkrommend en tegelijkertijd lachwekkend

3 likes

Ik kom niet meer bij van het lachen…het is geweldig.

Meneer bleek mijn auto te hebben verkocht en daarvan japanse biefstuk of zo te hebben gekocht.

Meneer antwoorde dat een groenlinks stemmer zonder baan geen recht heeft op een auto, geld om te shoppen. Dat als ik wat wil dat ik zelf maar moet gaan werken ipv te parasiteren van een “man”.

:joy:

Een van de top comments:

Smeken, smeken, pijpen, maakt niet uit, alles doen om terug te kunnen komen.

Ik kan me niet eens voorstellen dat dit serieus is.

3 likes

kan ik me ook niet voorstellen, de volgorde klopt namelijk niet.

:slight_smile:

2 likes

Hahhahaha ja die is echt geniaal… Je kunt ze ook een beetje op weg helpen zonder teveel te zeggen… gewoon aangeven dat de Nato van mijn Speedy al een waarde van rond de €200,- had, was voldoende had ik het idee :wink:

1 like

Dat is het nog steeds :wink:

1 like

Nou… haha… ze is een goede kick-boxer en vanuit haar vorige baan wel gewend aan geweld dus dat is eerder andersom het geval… ik kan pogingen tot ontwijken doen maar dan vang ik alleen maar meer… dus beter incasseren en net doen of t niet pijn doet.

Mijn duurste horloge heeft zij trouwens gekocht… ik twijfelde… dus is ze zelf maar gaan pinnen om van elke dag wel/niet twijfels af te zijn.

Dus ik bedenk, dat is ook een methode…en goedkoop ook nog eens… Hmmm

2 likes

Bij die van mij moet je dan van goeden huize komen wat ontwijken betreft… Na meer dan 20 jaar met Klokkengek is er geen kans dat ze een worp mist! :laughing::joy:

2 likes

Dacht even dat onze “vriend” Marino je account had overgenomen :joy::joy::blush:

4 likes

dat is echt heel lang zeg

brrrr

ik vind een half jaar al heel wat

toch @HanDavinci?

3 likes

20 jaar geleden stak ik nog een fisher price schepje met zand in mijn mond, dus ik kan me er geen voorstelling bij maken.

De allerlaatste heeft 3 uur geduurd, dus ik vind 2 maanden al wel een beste tijd.

7 likes

Reistijd meerekenen is een beetje valsspelen hè?

4 likes

De voorrijkosten kwamen in een aparte tabel te staan, dus die tijd ook.

2 likes

Hahaha… …Tempus Fugit when you are having fun!:blush:

2 likes

Heb ik ook geprobeerd, waarna zij me te verstaan gaf dat dat wel eens eerder als gedacht kon zijn, als ik zo door zou gaan :neutral_face:

5 likes

Hahaha!

Als je haar een keer stiekem die Dela papieren uit de postbus ziet grissen, dan toch even goed op blijven letten.

3 likes