Alweer een (te dure) aanschaf en je partner die aan ww3 wilt beginnen

Moet deze zelf nog testen maar mijn zeer actief horloge sparende neef gaf mij laatst een advies.

We kopen allemaal te vaak, teveel en te dure horloge,s of spul wat daaraan verbonden is.

Maar nu, horloges …
Stel, je hebt net dat mooie flinke duit kostende horloge aangeschaft en je partner was het daar wel een soort van eens mee. Geen probleem dus. Zolang je maar niet ineens zebt dat je niet kan tanken of boodschappen kan betalen… oei en die nieuwe schoenen voor de kids?die kan je nog gewoon betalen… zo lang de auto maar niet gek doet de komende maanden of zo lang er maar geen blauwe op de mat valt ga jij de aanschaf overleven…

Nu komt het…
Zie je hier tijdens dagje wnkelen dat andere veel te dure prachtige klokje aangeboden staan.
Ai ai ai… als je die koopt is al het bovengenoemde niet meer haalbaar en alles wat op de mat thuis zal belanden maak je uit angst gewoon voorlopig niet mer open.
De auto? Welke storing? Stukje zwarte tape overdat lampje. Sja wie mooi wilt zijn moet…

Toch!
De blikken van je partner negerend koop je dat pronkstuk…
Ja, die ruzie is onvermijdelijk… en de volgende ruzie bij het boodschappen doen ook, de daarop volgende ruzie als je kind met zijn tenen door zijn schoenen in de regen naar school moet is totaal onvermijdelijk.

Onderweg naar huis begint het, samen de auto in en wanneer de deuren sluiten gaat je partner tekeer tegen jou…
Wat doe je dan?
Juist…

Rustig aan weg rijden met 1 heel belangrijk detail… 2handen aan het stuur!
Waarom, terwijl jou partner ww3 aan het voeren is kan jij met je handen aan het stuur gewoon genieen van je aanwinst want die zit immers voor jou vol in beeld!
F#ck ww3, jou pols die schitterd met jou prachtige horloge waar jij volop van aan het genieten bent.

Hou voorlopig dat mooie horloge 24/7 om, zodat je tijdens elke poging tot ww3 kan kijken hoe laat het is en al het geweld om je heen aan je voorbij gaat omdat de tijd zo werkelijk prachtig te bekijken is om jou pols.

Dus heren, laten we gaan shoppe. Wie doet ons wat!

14 likes

waar kan ik het vervolg van dit boek lezen?

17 likes

:joy:

2 likes

Er is vast wel een echtscheidingsadvocaat op het forum. Zal je overigens wel al je klokkies kosten.

1 like

Gewoon sparen en typen met een spellingchecker doen wonderen…

12 likes

Nou… als ze van je wilt scheiden om je te actieve en dure hobby…
Dan mag ze vertrekken hoor, want dat is wel een heel zwakke reden…

Ik had de indruk dat ze niet meer te eten heeft.

2 likes

Haha, ik kan totaal niet overweg met touchscreen… mijn excuus.
Heb het net al even na gelopen.

Rampzalig idd.

3 likes

zo is Marijn ook in zijn eentje geëindigd

3 likes

Ehmmm , Ok.

Gelukkig ben ik thuis de groot verdiener en kan ik doen wat ik wil.
Zolang er elke maand maar een kwakske euro’s op de vaste spaar rekening gaat heb ik volledig vrij spel.

WW3 is dus nooit van toepassing. :sweat_smile:

3 likes

Alleen al de titel deed mij LOL doen! En moeizaam worstelend door de vele, vele taal en typefouten, vond ik het alsnog een heel grappig stukje! :wink:

1 like

Stop de repressie! Kopen die klokken yolo

Mooi verhaal man! :+1:

Als je van carrière wilt veranderen kan je altijd nog schrijver worden!:slight_smile:

2 likes

Gelukkig herken ik de situatie totaal niet, maar amusant was het stukje wel.
Ik weet niet of het feit of fictie betreft, indien het eerste: succes ermee!, indien het tweede, wacht ik graag op het vervolg :slight_smile:

1 like

Mooi kijkje in de autobiografie: Ik, Hansje34.
Zelf spaar ik in mijn hobbypot, zodat ik zaken als boodschappen en evt onderhoud aan de auto oid gewoon kan betalen. Tenzij je echt van zeldame vintage stukken houdt komt er altijd weer een nieuwe kans voorbij is mijn ervaring.

WW3 hondje34 ehhh Hansje :stuck_out_tongue:

2 likes

Hier hetzelfde verhaal. Als ik maar zorg dat er voldoende binnen komt hoor ik geen gemor. Wel af en toe ook iets voor haar kopen!
Daarnaast kosten al mijn horloges toch maar ‘iets van 200 euro’. :sunglasses:

No probs :+1:t2:

1 like

Whahaha, nou het heeft goddank niks met mijn situatie te make . Het werd mij zo verteld en vond het wel grappig.
Wij doen hier niet aan overleg, wat je wilt en kan kopen of sparen of wat dan ook moet je gewoon lekker doen hier.

Alles wat met het huishouden te maken heeft leggen we beide een deel voor in uiteraard.

Die te actieve en dure hobby zal haar geen hol interesseren. Wel als het ten koste van andere dingen gaat (en dat bezien vanuit haar eigen prio’s). Dat vergt enig inlevingsvermogen om te beseffen. Ik zou me, als ik jou was, vast in laten schrijven als woningzoekende :joy:

2 likes