Alweer een (te dure) aanschaf en je partner die aan ww3 wilt beginnen

Gewoon rijke vrouw regelen…

1 like

Dit doet me zo denken aan dit item dat gisteren nogal wat aandacht kreeg: https://forum.viva.nl/relaties/ruzie-met-vriend-totaal-uit-de-hand-gelopen/list_messages/390905

Niet allemaal toch? :grin:

Nooit schulden maken voor je horloges.
Als het moet verkoop ik ze en ben ook gelukkig met een Vostok.

2 likes

Wat was dat ook al weer: “mijn grootste angst is dat mijn vrouw mijn horloges verkoopt voor het bedrag dat ik gezegd heb dat ze kosten” of iets dergelijks :grinning:

7 likes

Ik hoop ook dat dit een leuk stukje fictie is. Een horloge komt er bij mij alleen als er genoeg “over” is nadat alle belangrijke zaken zijn betaald. Een discussie dat een nieuw klokje belangrijker is als het voer van de honden ga ik thuis toch niet winnen :sweat_smile:

1 like

Klopt, deze hilarische uitspraak kwam ik dacht een jaar of 2 geleden hier ergens voorbij.

Ik zeg altijd: hij kost nu niet veel, maar later als ik dood ben kan jij de verzameling voor veel geld verkopen :relieved:

3 likes

Ik ben zelf wel redelijk impulsief maar dit zou nooit ten kosten gaan van mijn leven naast de hobby.

Wel leuk eerste hoofdstuk. In hoofdstuk 2 heb je met beide handen de scheidingspapieren vast genietend van je horloge?

4 likes

misschien geen populaire reactie… maar als je door een dergelijke aankoop niet je dagelijkse of andere noodzakelijke zaken kan bekostingen, misschien moet je die aankoop dan toch een keer uitstellen :slight_smile:

1 like

Zeker niet, maar dat weet zij niet.
Misschien maar beter ook :sweat_smile:.

Ach ik vraag haar ook niet wat haar schoenen allemaal kosten.

1 like

Ik vergelijk aanschaf van horloges met beleggen, wanneer ik alles zou verliezen mag ik er geen boterham minder door hoeven te eten. “Funny money” dus zoals een kennis uit de UK het noemde :grin:

3 likes

Mijn regel: luxe-uitgaven alleen doen als ze < 10% van je banksaldo zijn

3 likes

los van dat het een ludiek stukje is…

Het zou toch geen prettig leven zijn als je je moet verantwoorden als je wat koopt?
Je werkt er immers voor en los daarvan heb je toch je eigen wil. Dat kan en mag geen enkele partner van je wegnemen.

Zo… dit is een stuk prettiger typen trouwens een ouderwets toetsenbord. Lol.

1 like

Ik zie hier gewoon een stukje trouw-stress…

2 likes

Ik zou die aanzet niet durven geven voor ww3, het idee alleen al dat je weet wat er over je heen gaat komen van geluidsgolven van zodra je toch dat “dure horloge” gekocht hebt.

Dat noem ik echt lef hebben :slight_smile:

2 likes

Whahaahhaahaaa! Geniaal. Nee hoor… haha wel een goeie.

Ik noem het superdom. Regel 1 is happy wife, happy life :ring:

The fury of a woman scorned is geen enkel horloge waard. Maargoed, nu ben ik benieuwd wat WW3 inhoudt in huisje @Hansje34?

Ik denk aan borden ontwijken met de reflexen van Mike Tyson.

4 likes

hele verhaal incl comments gelezen. Tenenkrommend en tegelijkertijd lachwekkend

3 likes

Ik kom niet meer bij van het lachen…het is geweldig.

Meneer bleek mijn auto te hebben verkocht en daarvan japanse biefstuk of zo te hebben gekocht.

Meneer antwoorde dat een groenlinks stemmer zonder baan geen recht heeft op een auto, geld om te shoppen. Dat als ik wat wil dat ik zelf maar moet gaan werken ipv te parasiteren van een “man”.

:joy:

Een van de top comments:

Smeken, smeken, pijpen, maakt niet uit, alles doen om terug te kunnen komen.

Ik kan me niet eens voorstellen dat dit serieus is.

3 likes

kan ik me ook niet voorstellen, de volgorde klopt namelijk niet.

:slight_smile:

2 likes