Alweer een voorsteltopic!

Beste allemaal,

Hartelijk dank voor het plezier van de afgelopen paar maanden! Mijn naam is Youri en ik zit richting het einde van mijn studie. Al sinds ik een klein manneke was, ben ik gefascineerd door horloges. Dit begon met een horloge van mijn opa, een Omega dresswatch van ergens uit de jaren ’50. Alhoewel ik dit horloge af en toe draag, voelt hij toch te kwetsbaar om iedere dag te dragen. Vandaar dat ik opzoek ben naar een mooi horloge om wél dagelijks te kunnen gaan dragen.

Ik ben een enorme twijfelkont die vrijwel dagelijks weer iets anders leuk vind: ik zag een Ball Engineer II Marvelight, verschillende NOMOS horloges, vrijwel alle Tudor Oystermodellen zonder een engine pressed lunette en mijn ‘grail’ de Jaeger-LeCoultre Reverso. Vooralsnog lijkt het erop dat het allemaal maar doorsparen blijft om misschien een vintagemodel van deze laatste te kunnen bekostigen, maar ik weet niet of ik daar nog zo lang op kan wachten! :stuck_out_tongue: In ieder geval aangenaam kennismaken!

Hartelijke groet,

Youri

21 likes

Welkom!

1 like

Alleen maar leuk de voorstel topics! Welkom hier😬

1 like

Welkom Youri! :+1:

1 like

Welkom alhier

1 like

Van harte welkom! :smile: :+1:

1 like

Welkom Youri!

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Welkom!

De Nomos kan ik zelf aanbevelen voor dagelijks, want daar heb ik er een van, en ik vind 'm fantastisch.

Maar Balls en JLCs zijn uiteraard ook tof, dus ik ben benieuwd wat er uit komt rollen op het eind van de rit.

Toch moet ik bij Balls altijd aan W Balls denken.

1 like

Welkom

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom

1 like

Welkom Youri👍

1 like

Youri, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom

1 like

Youri, welkom op HF!

1 like

Mijn beste,

Youri, van harte welkom binnen de contouren van dit gelouterde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom op het forum.

1 like

Welkom!
Dat zijn geen flauwe eerste horloges die je daar noemt. Maar ik vraag me wel af: als je vintage omega van je opa al bijna niet durft te dragen, hoe is dat dan starks met een horloge van >1500 euro?

1 like