Alweer verliefd

Vandaag even naar de juwelier geweest voor de vrouw, aangezien ik haar een Buddha to Buddha armband had beloofd.
Helaas kwam ik weer bij de horloges terecht en heb ik per ongeluk een mooie Hamilton gepast.
Gelukkig kon ik me nog net beheersen, maar ben toch weer een beetje verliefd geworden…:grin:
Het gaat om de Hamilton Khaki auto pilot.
Wat vinden jullie?
Hier een paar plaatjes van het web.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Lekker ding, wel n beetje groot naar mijn smaak.

1 like

Mooi, maar de dag- en datumaanduiding staan veel te ver naar binnen.

1 like

Hamilton heeft eigenlijk maar een paar modellen die ik niks vind. Maar ja, wat verwacht je van iemand mijn nickname…
Gewoon doen dus! :wink:

Mooie klok, heb ooit een khaki king gehad. Hamilton is wat mij betreft waar voor je geld!

Prominent aanwezige dag- en datumvensters met daaromheen een best aardige wijzerplaat. Voor mij een mislukt ontwerp.

Hele gave wijzerplaat…als de dag/datum er niet op zouden zitten :weary:

Groeten
Rutger

Je weet toch dat je met een grote boog om juwelierszaken heen moet lopen? En naar binnen gaan is al helemaal een slecht idee!:wink:

M.b.t. jouw nieuwe liefde; ik ben niet zo van de fliegers en binnen dat genre vind ik dit ook niet de mooiste. Ook zeker niet de mooiste Hammie, imo. Maar da’s mijn bescheiden mening, natuurlijk.:slight_smile:

Ja, dat is voor mij ook wel een punt.

Bovendien is hij flink aan de maat, of had je twee maten?
Maar ja, hij is uit de film. :wink:

Grt.

Wat ik heel jammer vind is dat de kast gewoon te groot is voor het uurwerk. De datum is de uiterste rand van het uurwerk en daarna volgt gewoon loze ruimte, je koopt dus letterlijk een horloge met veel lucht. Persoonlijk vind ik dat echt een domper, maar goed, dat is muggenzifterij. Hij zal ongetwijfeld mooi lopen en als jij hem mooi vind dan moet je het gewoon doen!

1 like

@TagEd Helaas was het niet anders en moesten we even naar binnen haha.
Ik heb op op het moment bijna alleen duikers en voor de afwisseling vind ik deze wel gaaf.
Welke flieger vind je binnen dit genre mooier dat wel enigszins in dezelfde prijsklasse ligt?

@drex
Ik heb 2 maten omgehad ook de versie dat de dagaanduiding bovenin staat, maar vond deze grote eigenlijk mooier staan.

Het was ook een spontane actie en heb me verder niet verdiept in andere fliegers.
Maar naast de duikers vind ik de fliegers ook heel gaaf.

Misschien ook eens de Aristo Kunstflieger checken.
Of iets van Laco.

Grt.

Ik vindt de victorinox airboss ook wel mooi. En die is toch behoorlijk minder groot.

1 like

Je struikelde en viel met je hand zomaar in de band van die hamilton :laughing: oeps!
Kan de beste overkomen.
Erg mooi horloge ! , alleen de dag datum verstoord de balans van de wijzerplaat , dat is jammer

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ja en probeerde ze echt te ontwijken :wink:
Lees dat veel mensen de datum aanduiding minder mooi vinden. Het was misschien ook mooier geweest als het wat meer op de gebruikelijke plek zat.
Alhoewel het me niet direct stoorde toen ik hem om had.

1 like

Die is idd ook heel mooi…

Ik heb deze ook op mijn shortlist gehad, juist vanwege de maat. Maar ik bleef twijfelen over die cijfers, vind dat niet geweldig gedaan. Toen de prijzen ineens fors omhoog gingen, was de keuze gemaakt> niet gekocht, en geen spijt van gehad.

Persoonlijk vind ik die stropdas als minutenwijzer niet zo geslaagd…

1 like