@amaris is een fijne koper, snelle deal, vlotte betaling!
Vanavond een Vostok overgenomen van Brian ,Super aardige en gepassioneerde horlogeman
Zeker een aanrader om een horloge van te kopen !!
Sympathieke HF-pin inkoop en verdeelactie!!
Ook een prettige rikketik ontmoeting waarvoor dank @amaris!!
Onlangs een horloge van Bryan @amaris overgenomen, erg prettig contact mee gehad en een snelle verzending. Zou Bryan dan ook van harte kunnen aanbevelen.
Ik heb deze week een leuke vintage Sandoz duiker van Bryan @amaris overgenomen en dat is een prima ervaring geweest Heldere en snelle communicatie gedurende het proces en het horloge van netjes verpakt.
Een aanrader wat mij betreft.
Groet, Matthijs
2 Nato’s aan @amaris verkocht.
Vlotte communicatie, snel betaald en een aardige kerel!
Bryan bedankt👍
Catalogus gekocht aan @amaris. Snel overeen gekomen, en snel en goed verpakt ontvangen. Bedankt Bryan
Vintage horlogebanden in goede conditie overgenomen van @amaris. Vlotte, vriendelijke en duidelijke communicatie. Nette prijzen. Snelle, zeer goed verpakte verzending.
Bryan al een hele tijd geleden gesproken en ik had hem gevraagd deze twee te bewaren voor me. De beste man heeft engelengeduld. Sinds mijn eerste contact ben ik 3 naasten verloren maar Bryan deed niet flauw en wachtte weken en weken. Met als resultaat deze beide mooie horloges. Prettige transactie en ik kreeg er nog een extraatje bij. Bedankt @amaris