Amaris

@amaris is een fijne koper, snelle deal, vlotte betaling!

2 likes

Vanavond een Vostok overgenomen van Brian ,Super aardige en gepassioneerde horlogeman
Zeker een aanrader om een horloge van te kopen !!

2 likes

Sympathieke HF-pin inkoop en verdeelactie!!
Ook een prettige rikketik ontmoeting waarvoor dank @amaris!!

2 likes

Onlangs een horloge van Bryan @amaris overgenomen, erg prettig contact mee gehad en een snelle verzending. Zou Bryan dan ook van harte kunnen aanbevelen.

1 like

Ik heb deze week een leuke vintage Sandoz duiker van Bryan @amaris overgenomen en dat is een prima ervaring geweest :+1:t2: Heldere en snelle communicatie gedurende het proces en het horloge van netjes verpakt.
Een aanrader wat mij betreft.

Groet, Matthijs

1 like

2 Nato’s aan @amaris verkocht.
Vlotte communicatie, snel betaald en een aardige kerel!
Bryan bedankt👍

1 like

Catalogus gekocht aan @amaris. Snel overeen gekomen, en snel en goed verpakt ontvangen. Bedankt Bryan

1 like

Vintage horlogebanden in goede conditie overgenomen van @amaris. Vlotte, vriendelijke en duidelijke communicatie. Nette prijzen. Snelle, zeer goed verpakte verzending.

1 like

Een knappe Seiko overgenomen van @amaris. Verkoop en verzenden beiden vlot geregeld, dank!

1 like

Bryan al een hele tijd geleden gesproken en ik had hem gevraagd deze twee te bewaren voor me. De beste man heeft engelengeduld. Sinds mijn eerste contact ben ik 3 naasten verloren maar Bryan deed niet flauw en wachtte weken en weken. Met als resultaat deze beide mooie horloges. Prettige transactie en ik kreeg er nog een extraatje bij. Bedankt @amaris

1 like