Nou nou… ik heb geen ervaring met Amazon, maar gisteravond vond ik een leuke certina ds podium voor een belachelijk lage prijs ( 276€) Tijdens de bestelprocedure werd ik afgeleid waardoor ik vanmiddag de bestelling af wou ronden… opeens was het horlogr 336€ ( mijn bestelling stond nog op de mastercard gegevenspagina) … dus heb ik de bestelling gestaakt, en de verkoper een mail gestuurd. Nu keek ik net weer even op Amazon, en via de zoekopdracht “certina ds podium” kwam ik het horloge weer tegen voor 267!! Ik heb meteen besteld en afgerond… het gekke is; als ik nu zoek krijg ik 95 resultaten…als ik dan vervolgens filter op prijs (laag naar hoog) krijg ik maar 34 resultaten…maw, er worden opeens een aantal horloges niet getoond… en het model dat ik net heb gekocht vind ik nergens tegen de goede prijs!!!
moraal van het verhaal… let goed op bij Amazon, voor dat je het weet betaal je teveel, of loop je een koopje mis??
En een tip, gebruik https://de.camelcamelcamel.com/ om de prijzen van producten in de gaten te houden. Je kan zelfs een mail ontvangen als hij onder een bepaalde prijs komt.
Er zijn meer sites die de prijs aanpassen naar gelang de interesse die je toont voor een product. Op zoek naar een leuk reisje naar de Bahama’s? Dan maken we de tickets toch gewoon duurder. Lang leve cookies .
Mijn fake Tissot is in ieder geval op de terugweg naar Duitsland.
Bij de PRS516 uit jouw link wordt zowel gesproken over Manufacturer warranty alsmede seller warranty. Verder geen foto’s van het daadwerkelijke product.
Dat bedoelde ik inderdaad. Van daaruit zag ik ook de PRS516 staan.
Verkoper was IGB Zeit. In het profiel stond er CVH Watches. Gisteren kon ik de verkoper niet terugvinden. Wellicht al geblokkeerd.