Amazon

21-11-11: Contact gehad met Amazon voor het afnemen van twee horloges. Betaling gemaakt op 21-11-11.

22-11-11: Betaling bevestigd in de ochtend. Einde van de middag is het pakket verzekerd en aangetekend verstuurd. 3s Code is via de mail verstrekt.

23-11-11:
Tot op heden is de 3s code niet actief, maar ik maak me nog geen zorgen na het goed contact, waarschijnlijk vertraging bij Post NL

23-11-11: Pakket binnen gekregen. Doorloop tijd van 3 dagen. Zorgvuldig verpakt. Horloges zijn zoals vermeld. Goede transactie!

Hans,

Bedankt voor de feedback en jij ook bedankt voor de vlotte en prettige afhandeling.

Veel plezier ervan!

Derk

Ik heb een Omega Seamaster Prof. 300M “Bond” van forumlid Amazon overgenomen en ben helemaal tevreden. Vriendelijke communicatie, vlotte reacties en snelle afhandeling: helemaal (tu)

Kemmner Turtle van Amazon overgenomen, snelle communicatie, goede levering en netjes ingepakt etc. Kortom: Top!

Heb van Amazon een vintage Palerma herenpolshorloge overgenomen.
Horloge was zoals beschreven in nette staat.
Goede communucatie en goed ingepakt.
Kortom, helemaal top… :slight_smile:

Koen, jij ook bedankt!

Hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,335318,335318#msg-335318
staat ook nog wat feedback.

Een mooi horloge overgenomen van Amazon!

Goeie en snelle communicatie, kortom prima verkoper.

Mvg,
Mark

1 like

Seiko Kinetic aan Derk verkocht : zeer aangename en correcte transactie !
Kan Derk sterk aanbevelen om zaken mee te doen !

1 like

Erg prettig zakendoen met Amazon. Geen gezeur en het geld razend snel op m’n rekening. Top dus :thumbsup:

1 like

Met Derk is het zeer prettig zaken doen, zowel koper aks verkoper. Hier kun je zonder enige risico zaken mee doen, een dikke AANRADER dus!

2 likes

Complimenten voor Amazon voor een leuke en vlotte deal, zeker een aanrader :thumbsup:

Deal met @Amazon gedaan. Zeer soepel en keurige afhandeling. :+1:

Mooie deal gedaan met @Amazon. Prettige en vlotte afhandeling van eea, goed verpakt en
voldoet aan de verwachtingen.
Aanrader!

Fijn gehandeld met @Amazon en leuk gesproken via de inbox!

Derk heeft van mij een horloge overgenomen. Prettig en vlot contact. Ik kan @Amazon aanraden :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Amazon Derk prettige communicatie en snelle afhandeling aanrader :+1:

1 like

Meer feedback

Vorige week een mooie Seamaster van @Amazon mogen overnemen.
Deal was snel gemaakt en pakketje werd de volgende dag al bezorgd.
Zeker een aanrader om met deze Fries zaken te doen. Dank Derk :wink:

1 like