Amphibian 1967 Twins

Ik had al een Vostok Amphian 1967 met een rubber band, maarrrrr er is nog een model met andere wijzerplaat en stalen band (beide limited editions). Ik kon mijzelf niet beheersen X( en dus deze ook besteld :+.
Het is een mooie klok, vind ik zelf, en toch weer anders dan mijn andere Amphibian. Hij voelt heel massief aan, maar zit wel goed / comfortabel.

De cijfers zijn mooi afgewerkt en waar de andere wijzerplaat zwart is, kleurt deze wijzerplaat in het zonlicht naar donkerblauw / paars. Een heel mooi effect, helaas niet goed op de foto te krijgen.
Ik moet toch een keer kijken hoe ik dat beter krijg, in ieder geval dan nu de foto`s.

Beide uitvoeringen samen:

En dan mag een originele Amphibian uit de jaren 70 niet ontbreken natuurlijk:

Bedankt voor het kijken,

Mvrgr, Andre

1 like

Bedankt voor het showen! Mooi man (tu)

Gaaf hoor. Geniet ervan.

Gr, HjR

jammer dat je er maar 1 tegelijk kan dragen :slight_smile:
de stalenband is super!
mooi hoor

WOW !!! je hebt toch wel een van de mooiste en beste modellen te pakken !!

Geniet er van, dit soort horloges vervelen nooit.

Gr, Erik

Mooie verzameling. Grappige band ook!

Erg mooie horloges, die vervelen nooit :slight_smile:

Proficiat!

In 1 woord:(tu)

:)-D Nice!!

Erg mooi gefeliciteerd

Een prachtig duo.
gefeliciteerd

Prachtige klokken. (tu)
Ze lijken me van de zelfde grootte te zijn als het oude model.

De oude amphibians zijn iets kleiner als de re-issues, deze zijn aangepast aan de hedendaagse maatstaven. Maar dat maakt ze er niet minder leuk om:D.

Mvrgr, Andre

Mooie horloges André(tu) Ik zou er haast zelf één kopen!

Maar nee, ik hou het toch maar bij het ouwe spul:D

Nou Tom, die “oudjes” zijn ook erg leuk maar je moet alleen kijken wanneer je een leuk en geschikt exemplaar op de kop kan tikken. En bij deze amphibians werd het aanbod ook al wat dunner dus :D:D. Voordat ze uitverkocht waren ::o.

Mvrgr, Andre

Ik vind je nieuwe met de stalen band echt super. Mag ik vragen hoeveel hij je gekost heeft?

Jij hebt een totaal gebrek aan zelfbeheersing! :smiley: Gaaf, man! :~ Geniet ervan!!
Vooralsnog kom ik niet verder dan de originele versie. Maar daar heb ik er dan wel drie van… :+

Goedemorgen Paul,

Ach zelfbeheersing, een hobby moet je ook en beetje beleven en de Russische duikertjes en chronografen zijn niet te versmaden. Je zget het al je hebt er zelf drie, maar een vraagje? Heb je daar ook fotos van en dan met name ook van de achterdeksels? Er is zon diversiteit in deze klokjes dat info uit eerste hand wel prettig is.

Met vriendelijke groet,
Andre

Paul G. Schreef:

Jij hebt een totaal gebrek aan zelfbeheersing! :smiley:
Gaaf, man! :~ Geniet ervan!!
Vooralsnog kom ik niet verder dan de originele
versie. Maar daar heb ik er dan wel drie van… :+