Amusicar

Prima transactie afgerond met @amusicar, relaxed, informeel en vooral een gepassioneerd verzamelaar. Heeft mijn hoogste aanbeveling!

Gisteren een deal gesloten met @amusicar.
Afgesproken in een hotel en aldaar is het horloge van eigenaar gewisseld.
Top gast, flexibel, eerlijk, zuinig, vlotte communicatie en zijn horloges zijn zoals omschreven.
Ik zou zo weer een horloge of iets dergelijks van hem overnemen.
Bedankt en wellicht tot de volgende keer.
Een aanrader dus, Super!!!

@amusicar heeft een bandje overgenomen. Goede communicatie en snelle reactie alsook betaling :+1:

De volgende keer is er toch van gekomen, afgelopen weekend bij @amusicar geweest naar aanleiding van een post die hij gestart was, welke Grand Seiko moet ik wegdoen.

Ik heb hem gemaild dat ik wel interesse in een van zijn Grand Seiko’s had en hij ging er even over nadenken. Nog dezelfde dag akkoord gekregen

Zijn fraaie collectie bekeken en zijn horloges zien er uit om door een ringetje te halen, wauw.
En voor de tweede keer reden wij naar huis met een Grand Seiko.

Bedankt en wellicht tot de volgende keer.
Wederom, een aanrader. Top.

1 like

@amusicar heeft mij gemaild of ik mijn Grand Seiko weg wilde doen. Het moet niet het mag.
Ik wilde er even over nadenken, want het overviel mij.

De volgende dag heeft hij hem gekocht en opgehaald in dezelfde staat zoals hij deze GS aan mij verkocht heeft. Ik heb de GS totaal niet gedragen.

Nog veel draagplezier met de fraaie combi.
Bedankt voor de transactie en tot de volgende keer.

1 like

Even mijn eigen topic volspammen met een review dat elders terecht was gekomen:

2 likes

Vandaag een erg leuke en prettige verkoopervaring gehad met @amusicar

Prettige en vlotte communicatie! Aanrader :ok_hand:

:star: :star: :star: :star: :star: ( 5 uit 5 )

1 like

Ik heb onlangs een Zenith overgenomen van Frank (@amusicar) en dat was een heel positieve ervaring!

De communicatie was vlot, we hadden snel een deal en hij heeft het horloge opgestuurd volledig naar mijn wensen. Maw top verlopen! :+1:

Vanochtend een GS van @amusicar overgenomen, erg prettige overdracht en hij had zelfs tools bij zich om het bandje op maat te maken!

5/5 sterren :star: :star::star::star::star:

Bedankt voor de koffie en de snelle deal! Top

1 like

De Zenith is geen blijver gebleken en Frank besliste snel om hem terug over te nemen. Het was wederom een prettig contact en de centen stonden snel op mijn rekening. Bedankt @amusicar voor de fijne overdracht!

1 like

Vandaag een Grand Seiko verkocht aan @amusicar.

Even gekletst over de hobby. Soepele transactie. 5 sterren.

Dikke aanrader

1 like

Het weekend een horloge overgenomen van @amusicar. Fijne verkoopervaring, horloge heel goed verpakt en snel verzonden. Dank!

1 like