Hallo allemaal! Een regenachtige zondag en dit voor eind mei is eigenlijk een beetje triestig, zeker nadat we toch enkele dagen lang konden proeven van het mooie en warme zomerweer. Wat doe je dan op zulke dag? Inderdaad, je horlogecollectie nog eens bovenhalen, opblinken wat nodig is, alles nog eens opwinden en bij een chronograaf ook deze even testen… Zo kwam ik vanmiddag nog bij dit mooi horloge uit. Een Ancre diver dat ik (weeral) ooit eens kocht op de antiekmarkt in Tongeren (België). Ancre is een wijzerplaatmerk en normaal loopt de waarde ook niet zo hoog op als bekende merken. Deze Ancre is toch wel iets bijzonders. Een 7733 diver met een prachtige wijzerplaat en wat uniek is, dat is een register dat gaat tot 45min. Hij loopt top en ook de chronograaf doet het zoals het hoort. Het horloge werd wel gedragen maar nu is het in mijn handen gekomen en dat betekend dat het geregeld opgewonden wordt maar verder niet veel mee gedaan wordt. Ik zie ze wel eens verschijnen op één of andere verkoopsite maar de prijzen zijn toch wel om U tegen te zeggen. Jammer dat het geen Heuer is met ditzelfde werk… ! Mogelijk heb ik dit horloge al eens eerder op dit forum gezet, zou best kunnen!
15 likes
Leuk ding!
En wat maakt het uit dat het geen Heuer is
Op zich niks! het zijn allebei dezelfde werken maar een Heuer betaal je toch al snel 4500€ terwijl deze toch iets minder is!
2 likes
Leuk horloge.
Mooi hoor