Andere band srpd21 k1

Hallo allemaal , ik sta op het punt om de Seiko srdp21 K1 save the oceaan white shark enz enz aan te schaffen .
Ik heb deze op zicht bestelt want ik wil hem eerst om mijn pols zien . Ik heb een andere Seiko type weet ik niet meer om mijn pols gehad maar daar knapte ik zo af op de band . Deze band voelde zooooo goedkoop aan dat ik er compleet op afknapte . De desbetreffende klok koste 1100 euro dus ik verwachte een solid band , niet dus . Aangezien de srdp21k1 de helft kost vrees ik het ergste . Daarom wil ik hem alleen kopen als er een solid band omkan .
Wie heeft raad
Mvg Ralf

Wie o wie

De turtle band is prima, maar ik zou er een super jubilee van Strapcode op zetten.

Na 3 minuten al :face_with_hand_over_mouth:

Voor € 100,- koop je een prachtige bracelet bij Miltat/Strapcode. Zij zitten in Hong-Kong . Misschien kun je vanuit China gelijk een flesje geduld-elixer mee bestellen :joy:

Is idd ook heel mooi maar past dat ?
Geen ervaring in horlogebandjes wisselen dus sorry als ik onnozel lijk

Geen probleem.

Ja, dat past. Alle Turtle kasten zijn hetzelfde!

Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb ! Bedankt ik ga eens kijken onder site .

1 like

Heb net zitten kijken , dus de lug maat is 22mm

Heb hem net gekocht ! De band valt zeker mee. Zal in de toekomst idd eens kijken voor een solid presidential

1 like

Top!

Ik vind de Strapcode sluitingen nog beter dan de orginele, maar tip van Flip, je kan de orginele sluiting overzetten op de Strapcode band.

1 like