Andere horloge band en hoe vervang ik deze?

Beste,

Met kerst heb ik een nieuw horloge gekregen. Nu vind ik de band best mooi op deze horloge, maar ik hou van variatie en een andere band zou ik leuk vinden. De vraag is welke bandjes er bij mijn horloge zou passen, ik zoek in de richting van rubber, maar zo’n stoffen band lijkt me ook leuk. De breedte van de band moet 22mm zijn. Welke bandjes zouden goed passen bij deze horloge? En is het ook mogelijk om deze er zelf op te kunnen zetten of moet ik hiervoor naar een juwelier?

Alle hulp is welkom!

Even Youtuben op “remove Seiko bracelet” . Voldoende tutorials met huis-tuin-keukengereedschap te vinden.
Ik weet alleen niet waarom er dopjes op de lugholes zitten. Foto van de achterkant?
Als je het netjes wil doen een bandenwissel tooltje kopen en de achterkant van de lugs afplakken met plakband voor eventuele krassen.

Hier een foto van de achterkant:

Welk type bandje denk je dat goed past bij dit horloge?

Voor de sier denk ik, maar de band kun je gewoon loshalen met het vorkje van een bandenwissel tooltje. Banden zijn altijd een kwestie van smaak. Bij deze zou ik voor een zwarte croco proberen.

Ik zou bij dit horloge een zwart lederen bandje proberen. Ik denk dat dat mooi combineert met de wijzerplaat.