Andere insert voor mijn Steinhart

Ik zoek eigenlijk een vervangende insert voor mijn Steinhart Ocean One 39 GMT Blue/Red. Ik wil deze graag vervangen voor een black GMT insert.
Ik heb al mails gestuurd naar Gnomon en Steinhart met de vraag of ik een vervangende insert kon kopen, maar geen reacties.
Misschien dat iemand hier weet welke ik daar eventueel voor kan gebruiken.

Deze is heb ik nu

En ik wil graag deze.

1 like

Of mail naar steinhart zelf proberen ?
ļ€ƒinfo@steinhartwatches.de

Zie mijn berichtgeving :rofl:

Maar misschien nog maar eens een mailtje eraan wagen :grimacing:

Sorry ,te snel overheen gelezen denk ik ,zag alleen Gnomon staan :relaxed:

1 like

Vreemd, een half jaartje geleden kon je deze inserts gewoon op hun website vinden en bestellen, kan het nu niet meer terugvinden

1 like

Je moet ze zelf naar Steinhart sturen en voor 50 euro excl verzendkosten krijg je normaal gezien een nieuwe.

Ze doen niet meer aan het verkopen van losse onderdelen omwille van o.a. beperken van Steinhart mods.

1 like

Klopt. Ik had dat ook al in de gaten en was dus al te laat :disappointed_relieved:

Tja dat wordt hem dus niet, want er mankeert niks aan de insert. Wil gewoon een zwarte :joy:

2 likes

Dan zou ik zeggen houd Ebay in de gaten; af en toe komt er eentje te koop

1 like

Klopt dat ze die niet meer los verkopen…helaas…
Ik weet eerlijk gezegd niet of ze er een heel ander type voor je op willen zetten… Ik ben wel benieuwd eigenlijk…

Misschien dat ze in deze ā€œtijdenā€ niet werken bij steinhart??

Daar heb ik wel begrip voor idd.

Waarom heb je daar begrip voor? Het is niet alsof hun eigen ontwerpen dan verpest worden.

Omdat je dan een shitload aan meer of minder geslaagde mods krijgt.
Zou ik als merk ook niet willen,gewoon het horloge kopen/laten zoals het ontworpen is

De grap is dat ze helemaal niks ontworpen hebben daar :wink::grin: Alleen de kopieer machine aangezet :shushing_face:

Slim ontworpen dus :grin: