Hallo allemaal,
Het is alweer een tijd geleden dat ik hier op het forum ben geweest.
Heb het druk gehad met diverse andere zaken, dus dan schiet de hobby er even bij in. Ik heb deze week eindelijk weer eens een horloge binnen gekregen en wil eens kijken of er mensen zijn die mij wat meer erover kunnen vertellen. Het is een Andre Pailet dames horloge ( manueel uurwerkje ). Ik vind wel veel links op Google over Andre Pailet maar de links leveren maar weinig info op. Op Ebay staan er wel een aantal ( behoorlijk duur ) met omschrijving dat ze 14K goud zijn, bij deze kan ik nergens een merkteken ontdekken. Hij is wit goud kleurig en behoorlijk zwaar voor dit formaat klokje ( 27.5 gr zonder uurwerk )
Ik zou graag willen weten waar ze gemaakt zijn en of Andre Pailet een eigen fabriek had/heeft. Ook ben ik benieuwd of iemand kan vertellen of ze kostbaar zijn of juist niet ( ben natuurlijk ook nieuwsgierig of ik een koopje heb gehad )
Het uurwerkje heeft ook de naam Andre Pailet en 2 nummers erin staan en binnenkant van het deksel ook. De buitenkant van het deksel heeft alleen een nummer staan, weet niet of het op de foto’s goed is te zien.