Vandaag een Sarb033 overgenomen van @Andre23. Alles dik in orde, leuk nog even over horloges en werk gepraat. Aanrader.
Wederzijds een prettige kennismaking! Veel plezier van de mooie Sarb!
Vanmiddag een fijne ruil deal gesloten met @Andre23. Lekker zitten babbelen over de hobby en het werk. Kwam op mij over als een sympathieke kerel en enthousiaste liefhebber met verstand van zaken. Sluit een nieuwe deal in de toekomst zeker niet uit. Aanrader wat mij betreft!
Samen leuk zitten babbelen en allebei blij met een nieuwe klok. Gegaan zoals, denk ik, hoort op dit forum. Eerlijke lui, leuk gesprek over wat we hebben, grails en betrouwbare koop. Bij ThaWatcher kan je gerust en op een leuke manier een horloge kopen (of ruilen in dit geval)
Vanmiddag een Seiko SPB037J1 overgenomen van @Andre23. Hij had hem al een tijdje voor mij gereserveerd, ik was op vakantie. Dat was geen probleem. Fijn dat, dat kon. Leuk gesprek, was bijna vergeten dat ik voor een horloge kwam. Zelfs nog een extra bandje erbij gekregen. Prettige ervaring. Tevens mijn eerste koop, blij dat het op deze mannier ging. En nog bedankt voor de koffie!
Gisteren een horloge verkocht aan @Andre23.
Prima deal. Duidelijke afspraken. Betaling via app. Nog even leuk gesproken en een kop koffie gedronken.
Was voor mijzelf de eerste keer dat ik via HF iets verkocht. Prima ervaringš
We hebben vandaag afgesproken om mijn Omega Constellation over te dragen. Zeer fijne transactie waarbij we onder het genot van een kopje koffie leuk gepraat hebben over de hobby. Ik kreeg zelfs een mooi flesje wijn mee en ik verliet het etablissement dan ook met een grote glimlach.
Oja⦠ik was de verkoper
Kortom een fijne liefhebber en een meer dan prima ervaring! Veel plezier gewenst met de NA.
Vandaag een mooie oris overgenomen van @Andre23. Vlotte communicatie en afhandeling. Even leuk gebabbeld over horloges in het algemeen. Aanrader om zaken mee te doen. Hij kwam het horloge zelfs nog langsbrengen!! (We wonen wel redelijk dicht bij elkaar maar toch)
@Andre23 bedankt!
Vandaag een mooie Connie overgenomen van @Andre23. Ik ben er heel erg blij mee. Communicatie en afhandeling vlot. Tijdens de afhandeling een leuk gesprek gehad over horloges.
Ik vind Andre een aanrader.
@Andre23 is een absolute aanrader. Ik heb een Nomos aan hem verkocht. Echte liefhebber en een leuke vent bovendien. Betrouwbaar!
Naar aanleiding van een kreet om hulp is @andre23 mij te hulp geschoten door mij een mooie tropic te verkopen. Deal ging vlotjes, zoals het hoort. Snel verstuurd, goede communicatie.
Aanrader
Zeer goede ervaring met AndrƩ. Mijn Grand Seiko GMT heeft een nieuw en enthousiast baasje gevonden. Super aardige kerel, snelle communicatie, goed zaken doen, en een echte liefhebber. Top Veel plezier met de GS @Andre23
Vandaag een horloge aan Andre (@Andre23) verkocht. Na een eerdere, zeer goede ervaring, vandaag bij hem thuis geweest. Het was weer gezellig. Zoals verwacht ook weer een uitstekende communicatie en deal. Andre is betrouwbaar en een zeer prettig mens. Eerste keer dat ik met een doos vers gelegde eieren van een horlogedeal vandaan kwam. Gezellige dierenboel bij Andre.
In de afgelopen maanden heb ik twee mooie Omegaās verkocht aan @Andre23. Erg plezierig en vlot allemaal. Zou ik ook in het vervolg āblindā zaken mee doen. Topper!
Deze week mijn Globemaster verkocht aan @Andre23. Prettige ervaring. Leuke en vlotte communicatie. Gewoon erg prettig zaken doen op deze manier
Veel plezier met de Omega en we drinken na de corona-shizzle wel een biertješ
Vorige week zaken gedaan met Andre. Betrouwbare en fijne kerel, en dito gesprek. Snelle reacties en gezien mijn eerste NA ooit, stelde hij me op mān gemak.
Uiteindelijk lang niet alleen over horloges geouwehoerd maar van alles en nog wat . Voor herhaling vatbaar zo!
Fijne ruildeal gemaakt met @Andre23 Allebei blij met de uitkomst en nog even een kwartier zitten lullen over horloges. Prima