andrepost

Stalen horlogeband overgenomen van @andrepost . Supersnelle verzending en prima communicatie. Dank André. De band was zelfs op maat gemaakt :wink:

1 like

Horloge overgenomen van @andrepost, snel verzonden, fijne communicatie en goed verpakt. Oftewel een aanrader!

1 like

Na een gezocht topic een mooie Oriënt gekocht van André. Na prettig contact een snelle deal kunnen sluiten en het horloge de volgende dag al in huis! Top!

Hopelijk vindt mijn broertje zijn nieuwe Kamasu net zo mooi als ik…

@andrepost bedankt!

1 like

Heel graag gedaan en ik ben benieuwd wat hij er van zal vinden :ok_hand:

Hi Andre,

Het horloge is enorm in de smaak gevallen!

Nogmaals dank.

Thijs

1 like

Super om te horen :+1:

Ray mag zijn broertje Mako gaan vergezellen.

André, hartelijk dank voor de correcte afhandeling en snelle verzending! 10/10, Would buy again.

2 likes

Graag gedaan en heel veel plezier van de Ray :+1:

1 like

Ik heb ook hele prettige ervaring met het kopen van een horloge van andrepost.
Contact verliep prettig en lekker vlot.
Een absolute aanrader!

1 like

Vandaag horloge binnen van @andrepost mooie horloge, snelle verzending. Dank hiervoor. En een plaatje voor de sfeer.

2 likes

Net als mijn voorganger heb ook ik een Brunmontagne overgenomen van @andrepost. Een mooi horloge voor een aangename prijs.
Andre, bedankt.

3 likes

Horloge verkocht aan @andrepost.

Lekkere vlotte en vriendelijke communicatie, betaling en terugkoppeling. Aanrader van mijn kant.

1 like

Hele fijne ervaring met @andrepost bij het verkopen van een horloge. Dat alles onder het genot van een bak koffie en een goed gesprek over de hobby. Vriendelijk, correct en flexibel. Zeker een aanrader!

1 like

Een z.g.a.n. horloge gekocht van @andrepost Het horloge werd supersnel :bomb: proof geleverd.
Fijne communicatie.
Van André kan je goed een horloge overnemen.

1 like

Horloge verkocht aan @andrepost. Snelle communicatie en de deal was beklonken. Daarna kreeg ik ook al snel een berichtje dat hij het pakketje in goede orde had ontvangen. :ok_hand:

Wat dat betreft 5 sterren en een aanrader om zaken mee te doen op HF.

:star::star::star::star::star:

1 like