andrepost

Horloge verkocht aan @andrepost Snelle betaling en vlotte terugkoppeling. Goede ervaring hier met deze liefhebber! :+1:

1 like

Vostok verkocht aan @andrepost snel en vriendelijk over de PB, vlot betaald, een aanrader!

1 like

Model 420 case van een Vostok Amphibia gekocht van @andrepost . Ging zeer voorspoedig en vriendelijk. Ik heb het goed verpakt binnengekregen. Bedankt André!

1 like

Vostok case van @andrepost overgenomen. Vlotte deal, prettige communicatie en keurig verpakt op de mat gekregen. Topper.

1 like

Ook ik mocht kennismaken met @andrepost, en was onder die indruk van de correcte, voortvarende en plezierige manier waarop hij mijn horlogeband overnam. Heel plezierig, dank je wel!

1 like

Paar clasps/sluitingen aan @andrepost verkocht.
Snelle overschrijving, snel door verzonden :smile:, en een dag later al de bevestiging dat hij er blij mee is :+1:

1 like

Snelle en fijne deal gesloten met @andrepost. Alles naar wens verlopen, zeker een aanrader!

1 like

V clasp overgenomen van @andrepost … correcte prijs en mooi verzorgd verpakt .

Thx :sunglasses::love_you_gesture:

1 like

Leuke bandjesdeal gedaan met @andrepost. Alles ging ontzettend vlot en helemaal zoals het hoort. Prettige communicatie, dikke prima. Ik kan André dan ook van harte aanbevelen! :+1:

Veel plezier met de band André.

1 like

Naar aanleiding van een een topic hier op HF, kwam ik in contact met André a.k.a. @andrepost . Dit contact leide tot de overname van een leuk horloge van André.

Het contact met André verliep snel en prettig.

Het pakketje met het horloge (het horloge was zeer goed verpakt) is gister aangekomen, en ik ben blij. Het horloge is zoals omschreven en ziet er goed uit.

Al met al een zeer goede ervaring!

@andrepost, bedankt!

1 like

Witte Pulsar van Andre gekocht. Zoals omschreven en snel verzonden per PostNL…
Makkelijke deal.

1 like

Kon er nog geen topic over vinden dus bij deze:

Bezel insert verkocht aan @andrepost . Aardige kerel en een soepele transactie!

1 like

Voor de zoveelste keer zaken gedaan met @andrepost Deze keer ging het om een horlogeband.
Snelle vriendelijke communicatie en de betaling werd direct in orde gemaakt.
Prima zaken doen :+1:t3:

Dacht dat er al een topic was maar kon hem niet vinden.

1 like

Gek, heb op alle combinaties gezocht :face_with_monocle:

1 like

Bij mij kwam er niks uit…

2 likes

Horloge overgenomen van @andrepost

Top verlopen. Aanrader.
:eight_pointed_black_star:️ :eight_pointed_black_star:️ :eight_pointed_black_star:️ :eight_pointed_black_star:️ :eight_pointed_black_star:️

2 likes

Vandaag mooie Rus ontvangen prime verpakt en snel verzonden.
Top verlopen aanrader inderdaad!

1 like

Ik heb een horloge gekocht van @andrepost . Vlotte en prettige communicatie, afspraken keurig nagekomen, horloge goed verpakt en in de staat zoals omschreven. Niets op aan te merken en zeker een aanraden om zaken mee te doen!

1 like

Horloge overgenomen van André. Mooie vlotte deal. Aanrader :+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen van @andrepost . Niet te veel woorden aan vuil maken. Een dikke aanrader op alle vlakken! :+1:

1 like