Horloge verkocht aan @Andrew
Communicatie vlot, soepel en prettig. Betaling e.d. geheel volgens afspraak.
Top dus
Horloge verkocht aan @Andrew
Communicatie vlot, soepel en prettig. Betaling e.d. geheel volgens afspraak.
Top dus
Horloge gekocht van @Andrew
Communicatie verliep zeer prettig! Ik had nog een aantal vragen over het aangekochte horloge en kreeg ook snel reactie.
Het horloge was goed verpakt en snel geleverd. De staat was zoals beschreven in de advertentie en scherp geprijsd. Dat is gewoon 5 sterren waard. (
)
Heb een mooie UG White Shadow overgenomen. Fijn contact gehad en hij komt zijn afspraken netjes na. Zeker iemand om fijn zaken mee te doen!
Horloge overgenomen van @Andrew. Vlotte communicatie en horloge dag na de deal ontvangen. Zou hier zeker nog een keer een horloge van kopen!
@Andrew Heeft een paar dagen geleden wat bandjes van mij overgekocht. Dit was een zeer aangename verkoop met vlotte betaling en feedback langs zijn kant. Zou zeker nog in de toekomst zaken met hem doen!
Vandaag @Andrew een horloge mogen verkopen. Snelle communicatie en alle afspraken werden 100% nagekomen. Een erg sympathiek forumlid en we hebben een gezellige tijd gehad. Graag tot een volgende gelegenheid.
Horloge verkocht aan @Andrew. Vlotte communicatie en prettig zaken doen. Veel plezier met je aankoop Andrew
Twee mooie horloges overgenomen van Andrew. Goede en vlotte communicatie!
Mooi horloge overgenomen van @Andrew.
Super snelle communicatie en afhandeling.
Dikke aanrader
Een horloge overgenomen van @Andrew, precies zoals omschreven. Zeer vriendelijke kerel en even gezellig gezeten op terras nadien voor wat horloge praat!
Bedankt.
Horloge verkocht aan @Andrew, zeer leuke kennismaking en prettige gesprek gehad onder genot van koffie en een uitsmijter! Bedankt Andrew! Heel veel plezier ermee, en vooral genieten de aankomende tijd!
Horloge gekocht van @Andrew. Heldere communicatie, bood oplossingen aan twijfels en kan inpakken als de beste!
Een erg gewaardeerd forumlid.
Afgelopen week een erg leuke ontmoeting gehad met @Andrew voor een ruildeal…
Ergens in het midden afgesproken en lekker gebabbeld over de hobby, altijd leuk met een fanaat zoals we allemaal zijn, en de deal beklonken…
Aanrader dus en tot een volgende
Volgens de nodigheid om duidelijk te zijn, hierdoor doe ik de volgende in het Engels.
So, @Andrew
You’ve probably seen him active a couple of times. In fact, he still has a couple of adverts currently online.
He placed one for Tag Heuer Aquaracer WAN2111. I had been eyeing an Aquaracer for a while, ever since the Loginess lugs and my “darling” Legend Diver had proven to be an ill fit.
As soon as I saw it, I wanted to buy it. Thus me contacting him.
Therein came the first hiccup. The serial number of the watch could not have been found in the online Tag Heuer warranty database. Thus I asked him for the warranty code; it also could not have been found. Afterwards I decided to give one of the AD’s a call. When I laid out the situation, they were…not really helpful.
That’s why I rescinded my offer.
But, I did have one more ace up my sleeve. I contacted Tag via their customer service portal. And I waited. And waited. And waited.
Lo and behold - This Monday they replied, stating that the watch is indeed genuine. The reason it could not have been found in the online database was due to change in coding schema at Tag Heuer starting 2018.
When I contacted @Andrew again, this time with the full story, he was more than happy to restart the purchasing process for me.
In fact, he sent out the watch the very same day.
I have been a grateful new own owner of a nice stainless steel diver, all thanks to @Andrew.
Breitling Colt van Andrew gekocht. Hij heeft deze keurig opgestuurd en ingepakt, na betaling van mijn kant. Heel enthousiast en communicatieve kerel.
Goede ervaring
@Andrew had een mooie advertentie geplaatst over een lading catalogi waar hij wel van af wilde. Er was iemand die alles wel wilde, maar hij heeft heel vriendelijk de selectie die ik had doorgegeven er eerst bij weg gehaald.
Zo kom ik vandaag thuis en ligt het na 1 dag op de mat. Keurig verpakt, snel geleverd en uitermate vriendelijke en duidelijke communicatie. Erg fijn!
Deze week heb ik een horloge verkocht aan Andrew. Een oprechte liefhebber die met een serieus voorstel kwam waarna de deal ook vrij snel rond was. Zeker een aanrader👌
Afgelopen zaterdag een horloge van @andrew gekocht, nadat ik een prijsvoorstel had gedaan.
Andrew reageerde zeer snel en ging akkoord met mijn voorstel.
De horloge was binnen twee dagen verzonden. De postbode kwam met een goed ingepakte doos aan en na inspectie van de horloge klopte de beschrijving van de advertentie met de staat van de horloge.
Al met al ben ik zeer tevreden met de transactie van Andrew.
Vriendelijkheid
Communicatie
Verzending