Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Lekker dan.

Wordt weer tijd voor n bakkie koffie een keer.
Koop alleen nooit meer horlosjies.

3 likes

niks meer aan doen, mooie combi zo, waneer hoe etc?

3 likes

Dit ervaar ik ook wel zo. Meestal is het origineel toch het mooist. Het is idd de verbroedering en/of het deels mee kunnen beslissen in het ontwerpproces dat voor velen een hfle leuk maakt. Dat zie je nu ook bij Brunmontagne.

In mijn geval zou ik dus nog met een 5e kleur variant kunnen komen, want alleen een gravure op de deksel is niet voldoende. Of ik moet ook een oranje secondewijzer toevoegen :crazy_face:

Klopt. Prijs is wel eerder genoemd. 700 Euro

Deze keer niet overhaasten. En idd Internationaal.

3 likes

Kijk aan 700 euro is dit toch een gedroomde hfle :wink:
Zou de eerste keer zijn dat ik mee doe!

Als het een config zou moeten zijn die er nog niet tussen staat zou ik glossy zwart opwerpen (of onyx zo je wil) al is dat natuurlijk niet heel spannend (maar dat hoeft voor mij ook niet).

3 likes

Heel mooi! Volg het al een tijdje, maar ben het nu even kwijt qua specs, prijs en mogelijkheden?
Zijn er nu 2 varianten met ook elke een andere diameter, L2L en dikte?

2 likes

2 modellen inderdaad. Alle aandacht gaat momenteel over het nieuwe model met Miyota uurwerk. Met de mat zwarte, ivoor, blauw en tuxedo wijzerplaat.

6 likes

Een Tuxedo wijzerplaat met geblauwde wijzer wordt niet gewaardeerd :sweat_smile:
Bij de Ivoor is het 50/50.

3 likes

dus onder andere deze voor € 700?

Take my money!

17 likes

Ja maar wacht even. Nu wordt het niet alleen mooi, maar ook interessant :smirk:

1 like

Voor mij de groene met de kleine seconde….als die er is. Mooi zeg!

1 like

Ah ik was niet de enige zo te zien! Bedankt voor de opheldering :smile:

1 like

Ik hoop dat het al eerder mooi en interessant was. Misschien niet voor de portemonnee? :grin:

Die is er niet helaas. Is ook een andere prijsklasse. Volledig Zwitsers, behalve de assemblage en band.

5 likes

Prachtige doorontwikkeling, echt heel erg mooi Paul!
Wanneer verwacht je te starten met de verkoop?

4 likes

Niks overhaasten. Ik kan er hier vast snel een paar kwijt, maar de wereld is groter dan HF.
Eerst maar eens wat promoten.

12 likes

Haast en spoed, etc. :smile:

Een HF pre-opening 24 uur voor de wereldwijde zou nog een grappig idee kunnen zijn maar ik kan me voorstellen dat een model promoten wereldwijd terwijl er al een half dozijn HFers mee rondlopen en mogelijk op Instagram et al mee pronken, niet ideaal is.

Ik wil best pre-orderen en levering na de influencers is ook geen deal breaker

3 likes

Maar evengoed uit nieuwsgierigheid - wat voor planning heb je in gedachten, ruwweg? Spreken we over “officieel” lanceren binnen een paar weken/maanden/2027/…?

1 like

Voor mij de groene met de kleine seconde….als die er is

Ah jammer, ik zou deze echt heel cool vinden. Ook in een andere prijsklasse….

7 likes

Retweet

1 like

Uiteindelijk wel jammer dat de nieuwe kast niet te combineren is met het andere uurwerk met de small second. Dan was ik zonder twijfel om. Nu zit ik met een te grote collectie die eerst maar eens mag inslinken.

3 likes