Tuxedo met gouden seconde.
Dit zou echt ongezien zijn als hfle⊠komaan Paul indienen dat plan! ![]()
Paul is geen type die wilt bezuinigen op onderdelen en wilt iets creëren wat hij zelf leuk vindt (denk ik).
En niet, als Paul gewoon weer een mooie aanbieding maakt?
Want eerlijk is eerlijk; 70 stuks als HFLE, waarvan er 20 met min prijs ergens weer de markt induiken in korte tijd⊠Of de 50 stuks verkopen aan mensen die 'm graag willen, en waarschijnlijk niet flippen op korte termijn.
Als ik Paul was wist ik het wel.
Ik maakte mijn eigen limited van 50 per kleur, net als Halios ed. Daar is de vraag gewoon enorm hoog, en op = op werkt gewoon goed voor merken. CreĂ«ert een âlimited hebben hebbenâ gevoel.
Hoeft dit jaar ook niet.
Budget is âunlimitedâ, hij mag alleen niet duurder zijn dan âretailâ.
Er tikt een Miyota 9039 in las ik dus dat kan best betaalbaar blijven imo.
Alsof je naar de dermatoloog gaat en aangeeft dat je graag een wrat op je voorhoofd wil ![]()
Niks moet hĂš.
Wie weet, maar er zijn nog geen prijzen genoemd van de laatste creatie dacht ik. Maar die met de zwarte plaat is echt top!
Dan moet limited ook wel limited blijven en niet zoals sommige microbrands doen weer nieuwe maken als ze verkocht zijn ![]()
Hoeveel aandelen heb je?
Ik?
Geen.
Maar ik gun Paul het beste, en wil er toch tzt ook gewoon een. Al vanaf het begin. Ik heb ooit Paul zijn VC gekocht, en we hebben veel contact gehad over deze ook. Ik vind 't gewoon een top horloge, en zou 'm juist als hfle niet bestellen.
Iedereen ventileert hier zijn mening, ik ook. ![]()
![]()
Wat is je motivatie hierbij?
Zodra t plebs er een kan kopen wil jij m niet meer of?
Ik snap âm wel⊠naar mijn idee heeft de toevoeging van het âHFLE-deelâ nog nooit een horloge mooier gemaakt. Integendeel zelfs.
Ik vind dat soort âherdenkingsâ of âcolabâ stukken meestal direct diskwalificerend.
Uitzonderingen niet te na gelaten, meestal is de branding dan zeer subtiel. Worn&Wound bv heeft vaak mooie specials, maar die lopen er niet mee te koop. GP x Ferrari daarentegen⊠![]()
Exact dit. ![]()
Ik heb er gewoon niet zoveel mee, al snap ik het verbroederlijke gedeelte ervan prima.
Ik heb 'm zelf meer âinternationaalâ geschikt. En niet alleen voor n clubje specifiek op 'n forum.
Voor het geval de flipperitus weer aanslaat ![]()
Dus ja;
Kijharde centenkwestie / ken mezelf. Maar eerlijk gezegd denk ik wel dat dit voor mij een blijvertje gaat worden. (Kan de Lange de deur uit. Complimentje voor Paul.
)
Ik heb 'm dus juist liever wat algemener. Maar wel gelimiteerd, snappie? ![]()
Ik denk wel dat je een onderscheid moet maken tussen het oorspronkelijke model met hoogwaardiger uurwerk en wat hoger in de markt gezet, en de meer âinstapperâ met betaalbare Miyota 9039. Die laatste gaat nooit echt exclusief zijn hĂ© - dat was ook net de intentie dacht ik.
Begrijp me niet verkeerd;
Paul moet natuurlijk doen wat hij wil. En als het een HFLE wordt, hoop ik dat hij kijkhard wint.
Als daardoor de eerste serie in beperkte oplage mogelijk wordt, dan helemaal. Want dan bestel ik toch nog steeds liever degene met de kleine seconde. ![]()
Nog een keertje
.
HFLE, reguliere uitgave, ik denk dat deze nieuwe denkrichting een hele hoop mensen gaat bekoren. Als ze nou ook nog de portemonnee trekken, dan wordt Paul zijn inzet beloond. Voor mijzelf is ie te klein, in pakweg 40mm was ie voor mij beter geweest. Maar in de beoogde prijsklasse kan ie wel een hoop aan
.
Lekker dan.
Wordt weer tijd voor n bakkie koffie een keer.
Koop alleen nooit meer horlosjies.
niks meer aan doen, mooie combi zo, waneer hoe etc?