Zilver graag. ![]()
Cool. Ik denk dat ik geblauwde wijzers ook niet zo gaaf vind.
Haha. Mij lijkt het dus heel mooi. Misschien de nasleep van de GS tik die had afgelopen jaren ![]()
Ik zou dat ook alleen bewaren voor de ivoorkleurige dial, en heeel misschien de sunburst blauw.
Bull’s eye!
Kun je deze eens op die zwarte band zetten?
Ik zou het niet doen. Die witte (Ivoor) plaat maakt het echt een bandenslet. Die blauwe wijzer is mooi maar verpest dat wel.
Mijn gevoel is net omgekeerd, die blauw wijzer maakt het helemaal af.
Ja leuk met een groen bandje ![]()
Naja, versie A en een versie B dan maar.
- Tuxedo met Blauwe sec.
- Tuxedo met Zilveren sec.
- Ivoor met Blauwe sec.
- Ivoor met Zilveren sec
Enkel een secondenwijzer blauw hebben komt me wat raar over. Alles of niks, imo. En ja, blauw is wel mooi maar het beperkt de bandenkeuze inderdaad wel. Dus zilver gestemd, vanop de zijlijn. ![]()
Laatste 2 banden zijn 19mm, dus dat past niet zo mooi. De laatste croco zonder stiksels vind ik erg mooi. Ook uit de Grand Seiko tijd. Zou denk ik erg goed staan op de zwarte en ivoor.
Tof voor wat contrast op lichtere platen. Tuxedo heeft het niet direct nodig. Anyway, zoveel mensen, zoveel meningen. Ik zou lekker je eigen koers aanhouden.
Ja dat. Werd eerder al gevraagd naar mogelijkheid van een hfle. Mede hierdoor ben ik er nog niet over uit.
Dan moet je het lelijke HF logo ook nog verwerken op zo’n mooi horloge. Zonde is dat
Op de achterkant ![]()
Dat zou je als eerste serie kunnen doen, om flink aandacht online te krijgen.
Ik denk echter dat het beter voor de waarde van je merk is, om het niet te doen.
Beter minder aanbod, dan vraag. ![]()
Je kan prima een eigen voorstel neerleggen, dat hoeft niet democratisch. Uiteindelijk wordt er ‘gestemd’ op de uiteindelijke kandidaat.
Overigens nogmaals bewondering voor je traject en de uitkomst. Het type horloge is niet aan mij besteed, maar vind het wel leuk om te volgen.
Heeeuuulll klein dan.
Mee eens, maar dit zou oprecht een hfle zijn die ik zou kunnen kopen.