Want dat combineert goed met een dresser?
Het is een dresser. Waarom meteen een 2e model.
Kost allemaal veel meer geld.
Want dat combineert goed met een dresser?
Het is een dresser. Waarom meteen een 2e model.
Kost allemaal veel meer geld.
Klopt allemaal. Al kunnen die kosten meevallen als je toch al alles zelf assembleert.
Dit is een hele mooie dresser, mooi klassiek, niets op aan te merken.
Ik zou zelfs zeggen dat je deze mate van doorgedreven compromisloze keuzes niet makkelijk elders vindt. Alleen al de positie van de small seconds. Ik vind m heel erg mooi.
Maar of dat genoeg onderscheidend is om naam mee te maken?
Ik denk dat iets doen dat contrasteert met het hele dresser concept net bekendheid en lichte controverse kan verwekken. Waarna je lekker die mooie traditionele dressers verkoopt.
BMW bouwde de i8 ook niet voor de grote verkoopsaantallen, en AP die brutalistische klatser ook niet.
Mensen spreken erover, dat helpt. En ik houd niet zo van vakjesdenken. Een mooie dresser met een leuk kleurtje hoeft geen traditionele dresser te zijn om op zichzelf een mooi horloge te wezen. Kijk naar de rivanera.
Geld kost het sowieso, dat kosten de meeste businessplannen initieel.
@vierport, krijgen we nog wat fotoās van die unieke groene en gele?
Zit je al in whatsapp communities als MIC?
Veel merken lanceren vanuit daar. If not dan is dat laaghangend fruit.
Ze zijn prachtig en ongetwijfeld de prijs waard.
Maar het is voor mij en velen geen segment meer om zonaar erbij te nemen. Verre van een tussendoortje.
Voor mij wel.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Je hebt er maar 100 nodig.
Zeker, maar die groep is schaarser. Toch in Europa.
![]()
Ik dacht ik herhaal het volledig, dan is de kans kleiner dat het verkeerd geĆÆnterpreteerd wordt.
Grijs? Grijs!
Zag 'm al voorbij komen op Instagram⦠Is dit een shopje?
Heel mooi ![]()
Klopt. Het is de groene
Ik had jouw bericht blijkbaar gemist. Erg jammer dat het niets is geworden Paul. Je hebt echt iets moois ontworpen.
Kan mij voorstellen dat de deceptie groot is. Wie weet en hopelijk komt het project in de nabije toekomst toch nog van de grond. ![]()
![]()
Dankjewel.
Ik hoop en geloof dat het alsnog gaat lukken in de toekomst. Zoals het er nu uitziet en de gesprekken mijn kant opvallen zou het een 25pcs limited kunnen worden als start.
Ik besef wel dat socials echt heel veel zouden kunnen veranderen. Ik ben daar zelf slecht in en heb er niet de kennis van en ook geen plezier in. Omdat ik graag de dingen in eigen hand houd en een beetje eigenwijs ben, is dat ook de valkuil dat iets minder goed gaat dan bedacht dan wanneer je durft te vragen en iets uitbesteedt.
Dus wie dit leest en denkt daar kan ik wel iets in betekenenā¦. Ik zie je bericht graag tegemoet.
Ondertussen heb ik enkele aanpassingen gedaan in het ontwerp. De kast heb ik nu ook beschikbaar gemaakt voor een Miyota 9039. Wat nog steeds een heel dun horloge onder de 9mm zal worden. Het glas 1mm breder, bezel iets smaller. Dichte achterkant.
Dat betekent ook een ander wijzerplaat ontwerp zonder kleine seconde. Breguet nrs op de even uren. Dots op de oneven. En een nieuwe centrale secondewijzer. Iets langer dan de minutenwijzer met natuurlijk een gebogen tip.
Ik denk dat dit een meesterzet kan zijn, Paul ![]()
Mooi dat er een doorstart schijnt aan de horizon. ![]()
Bedankt ![]()
Jammer dat de eerste poging niet is gelukt. Het oorspronkelijke ontwerp is prachtig en evenwichtig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop dat het een succes wordt
Of een 90S5 met een open hart op plaats van de secondewijzer?