Wat zou het gebruik van een Miyota movement doen met de prijs? Of is dat een brutale vraag ![]()
Dat verkleint je afzetmarkt enorm vrees ik ![]()
En past m.i. ook helemaal niet bij een dresser
Nee, ik vind dat niet mooi.
Durf te vragen schreef ik eerder ![]()
Wat dat doet het met de prijs? Zoals te verwachten gaat die enorm omlaag.
Paul lekker bezig man maar zou echt de open hart laten en toch voor de kleine sec. Subdial gaan. Was ook je eerste uitgangspunt, zou daar al je energie in blijven steken. Succes met je project en oorspronkelijke ideeđ
De Classique met kleine seconde en het La Joux Perret uuurwerk blijft ook. Zoals het er nu uitziet wordt het een eerste productie serie van 25 stuks.
Daarnaast zou een âinstapperâ met miyota uurwerk een breder publiek kunnen aanspreken.
Open hart zal het nooit worden. Wel met centrale seconde.
Echt tof ![]()
Erg inspirerend om te lezen dat je niet bij de pakken neer gaat zitten, maar de schouders eronder steekt en zoekt naar oplossingen en alternatieven!
Ik wens je alle geluk en wijsheid toe met de realisatie van Anglier! De LJP versie is alvast schitterend! Ik hoop dat je deze kan boosten middels enkele homerun successen met een variant hierop met een Miyota uurwerk!
Top. ![]()
Heel veel succes gewenst. De aanhouder wint (hopelijk). Knap dat je niet hebt opgegeven; getuigt van karakter!
Opk niet als âone offâ op bestelling? Ik vind open hart nl wel mooi
One off. Dat vind ik juist iets exclusiefs dat zou passen bij de 25 stuks met La Joux Perret ![]()
Bijvoorbeeld zelf een kleur en afwerking van wijzerplaat kiezen.
Kun je niet meeliften voor de LJP`s met bijvoorbeeld Airain of LeBois voor de inkoop ??
Zij maken gebruik van andere calibers.
Niet de 7380. En daarbij vind ik er wat van dat ze dat caliber âtoe eigenenâ door er een ander referentie aan te geven.
Goeie aanpassing! Dat vond ik een minpuntje aan de eerste reeks. Succes met de verdere stappen! ![]()
Je zou zonder secondewijzer kunnen proberen.
Kan je er evt ook ook nog een quartz uurwerk in lepelen.
Ben benieuwd of de combinatie mooi afgewerkte kast + plaat met dichte caseback het zou doen.
Quartz? ![]()
Er even een ander uurwerk in lepelen kan trouwens echt niet. Er moet een een nieuwe technische tekening worden gemaakt en een nieuwe mal. Als ik kasten laat maken voor de LJP kan ik die dus niet gebruiken voor de Miyota, helaas.
Voor de Miyota zou sexy plexi ook een optie kunnen zijn.
Dun.
Het is meer de combinatie van meer highend kast + dial met goedkoper binnenwerk.
Beetje wat cartier doet met de must tank ⊠zeker als je geen secondewijzer hebt.
Snap dat je die kast niet kunt uitwisselen.
Laat ons eerlijk zijn⊠We willen allemaal de LJP, maar aan de prijs van de Miyota. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, met de monstermarges van de horlogewereld? Als je kijkt wat de chinezen voor enkele honderden ⏠voor elkaar krijgen, en daar zit al een enorme marge opâŠ
![]()
En⊠sarcasmemodus af.
VL: Al lachen zegt de zot zijn gedacht.
NL: Spottend geeft de nar zijn mening.