Is er nog een kans dat je meedoet voor de HFLE2026 @vierport? Of ben je er nog niet uit?
Het is pas over twee dagen ![]()
Voor het eerst dit topic geopend, direct geïnteresseerd! Lijkt wel de perfecte dresser!
Is dit een project wat nog in ontwikkeling is oid of is er ergens wat meer info te vinden (ipv alle posts doorscrollen
)?
Dank voor je bericht. En goed dat je dit topic gevonden hebt ![]()
Lang verhaal kort… Mijn zoektocht naar een perfect dresshorloge is afgerond en daarvan heb ik er 3 gemaakt (met de kleine seconde). Daarvan hoop ik dat er een moment gaat komen dat die in gelimiteerde oplage de weg vindt naar het publiek.
Wat je in de laatste berichten kunt lezen gaat over een nieuw model (automaat, centrale seconde) dat in productie gaat. Prijs 700 euro.
Hele topic doorlezen kan informatief zijn. Website bezoeken kan ook.
Leuk dat je zoektocht heeft geleid tot je eigen horloge
.
Heb je een linkje?
Hie zijn heel veel foto’s zichtbaar.
En als je geen Instagram hebt.
Even voor de goede orde… is de dikte inclusief bol glas?
Inclusief idd
Zo, ik dacht ook zonder
dat is mooi plat dan zeg ![]()
Ik wacht geduldig op de HFLE post ![]()
Cool gedaan. Ik vind de Kleine Seconde nog toffer, maar dat is ook een andere prijscategorie. Voor wat je hier neerzet vind ik de centrale seconde ook heel erg tof, en kietelt de Tuxedo dial wel erg.
Mag ik vragen waarom je er voor gekozen hebt om de minute-track en de sector allebei zwart te houden? Ik had bijna verwacht dat een Tuxedo dial eerder een lichte plaat zou hebben met een minute track in zwart op die witte ondergrond, en dan alleen een zwarte sector over de Numerals heen. Ik neem aan dat je door iteraties heen bent gegaan waar dat ook zo was?
Even algemeen: ik vind de manier waarop je je overal presenteert al een verademing. Zonder verkoop bla bla verhalen, haute horlogerie termen enz. Die bescheidenheid siert je.
Dank je.
Er zijn best wat verschillende designs gemaakt. Mijn cijfers zijn in verhouding best groot. De overgang tussen zwart/wit wordt dan erg krap. Voor mijn gevoel teveel opgesloten.
Dank ![]()
Poeh Paul, wat begint deze zich in mijn brein te nestelen zeg. Prachtig! ![]()
Ik had niets met Breguet numerals en de zilverkleurige dots op 1, 3, 5, 7, 9 en 11 deden me eerst niets, maar ik ben helemaal om. Keurig in balans zo. ![]()
Toch maar even mijn mailadres ingevuld voor de Kickstarter-melding al moet ik eerlijk zijn dat er eerst wat uit de verzameling moet voordat er wat bij kan.
Als je nog wat stacking foto’s van de (scherpte van de) lugs hebt: ik ben daar benieuwd naar.
Wat een volharding.
Wat een geduld.
Met keurig resultaat.
Krijg je zoiets nog een beetje waterdicht?
Of volstaat de 3bar rating ivm garantie gefriemel.
Ik heb me ook maar op de mailinglijst gezet. Momenteel gaan mijn gedachten weer alle kanten op, dus een goed moment om even niks te kopen totdat ik daar wat duidelijkheid heb. Maar deze is wel echt prachtig qua afmetingen.
Wat is de lugwidth? Ik heb even snel gezocht maar niks gevonden of erover heen gelezen.
20mm, zoals bevestigd door vierport in dit topic.