Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Ik niet.
Ik bestel de zwarte direct!

1 like

Stomme en persoonlijke vraag, waarom niet de blauwe?

1 like

Ik vind blauw geen kleur voor n dresser.

1 like

Dat is een duidelijk antwoord.

Nu ben ik geen dresser type, toch heeft deze aantrekkingskracht, ook om het blauwel.

2 likes

Het is n prachtig horloge, ook in het blauw.
Voor mij is kleur sportief, en een dresser mag wat ā€˜onder de radar’ zijn.

Ach, elke gek zo z’n gebrek. :rofl:

1 like

is er al iets te bestellen?

2 likes

De blauwe is inderdaad ook prachtig. Zo’n mooie kleur blauw

Maar ik heb al teveel blauw in de collectie :thinking:

5 likes

Daar zit ik ook op te sjieken (kauwen, voor de niet-Vlamingen). De blauwe is gruwelijk mooi, maar als ik me er dan een pak bij voorstel… hmhmhm. :thinking:

3 likes

Nope.

1 like

:smiling_face_with_tear:

Zie dit bericht voor de prelaunch mededeling…

@GMTplus1

aha, hier op HF is het oorverdovend stil ondertussen…:flushed:

Jammer dat dit niet het HF horloge geworden is. Had ik waarschijnlijk voor het eerst meegedaan.

2 likes

Misschien is dit wel een goede duiding van mijn momentele voorkeur; de blauwe is qua kleur top en prachtig met sunburst, maar zoek in deze context toch wat meer naar een ā€œminder opvallendeā€ dresser! Sluit me dus bij bovenstaand aan!

Insta toevoegingen :camera_flash:

10 likes

Ja, communiceren, daar valt wel wat te winnen.Laatste reactie was 2 Juni. Wil je dan uberhaupt wel wat verkopen, vraag ik me dan af. Je wil je potentiele klanten toch wel enthousiast maken?

1 like

Wat ik mij nu afvraag met deze sneer, welke kleur heb jij besteld? :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Je gaat er van uit dat HF het hoofddoelpubliek is? Dat is euh, niet echt het geval.

We hebben de ontwikkeling van dichtbij mogen meevolgen, en dat was een hele dikke pluim, medunkt. Maar als je internationaal gaat is HF niet de place to be. En wie hier echt geïnteresseerd is, volgt de officiële kanalen wel al.

9 likes

Nog de naweeƫn van het HFLE traject waar een enkeling het nodig vinden te sneren naar dit project - waar volledig onderbouwd gewoon een keuze is gemaakt aangaande HFLE en daar ook is aangekondigd dat het even wat stiller zou worden op HF. Heeft niets met gebrek aan communicatie of verkooplust te maken, hij mijdt doelbewust het kritische, klagende HF-lid voor wie het nooit genoeg is.

28 likes

Precies dit. Heeft hij ook duidelijk gecommuniceerd trouwens. Dus iets minder zuur gedoe hier en wat meer genieten van en bewondering voor de horlogereis waarin we mogen delen zou passender zijn.

7 likes

Ik denk dat de interesse/prio vooral ligt bij het neerzetten van een heel geslaagd horloge(en dat lukt aardig volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye: )
Lijkt mij ook als ā€œpotentiĆ«le klantā€ een stuk belangrijker dan gelikte marketing communicatie hier.

4 likes