Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Ik vind de centrale secondewijzer versie erg mooi, misschien wel mooier dan de subseconde, hoewel ik daar meestal een voorkeur voor heb.

Ik heb mij opgegeven voor de nieuwsbrief :grin:

1 like

A propos nooit genoeg, zodra de Tuxedo versie er met saffier is voor zeg 250 Euro meer koop ik die.

1 like

Dát is een valide argument - horloge kost X€ dus MOET saffier hebben is dat niet :smiling_face_with_tear:

Een goed geslepen saffier is niet gratis. Als je dan ook nog fatsoenlijk laat coaten… Dat kost wat. Zeker bij boxed saffier. Ik zit dit te typen met een Grand Seiko SBGW231 om de pols, dus ik ben niet te besodemieterd om daar daadwerkelijk voor te betalen.

7 likes

Hallo HF-ers

In mijn email ontving ik wat berichten op dit topic.
@GMTplus1 @Sander64
" op HF is het oorverdovend stil."
" Ja, communiceren, daar valt wel wat te winnen."
" Wil je dan uberhaupt wel wat verkopen,"
" Je wil je potentiële klanten toch wel enthousiast maken?"

@Knoopje413 en @LVA hebben als reactie hierop exact beschreven over het hoe en waarom van mijn keuze.

De afgelopen jaren hebben jullie de ontwikkeling van mijn horloges mogen volgen. Wat begon als een persoonlijke zoektocht heeft zich ontwikkelt tot een merk. Ik twijfel er niet aan dat ik sommigen van jullie heb kunnen enthousiasmeren. In het begin gaf de interactie mij een hoop energie om op HF te blijven delen, maar die prikkel heb ik nu niet meer en heb mij daarom bewust uitgelogd.

Ik wil alleen maar content laten zien. Vind je dat leuk en mooi? Top!
Instagram is “the place to be” waar je foto’s, video’s en updates kunt vinden. Velen hebben zich inmiddels aangemeld waarvoor dank!
Cheers
Paul

66 likes

We blijven het volgen want een mooi project Paul. :+1:

2 likes

Ja Instagram is een ideaal horloge medium, ik zie echt mooie stappen nu ook met de filmpjes.

Die blauwe sunburst :star_struck:

4 likes

Ohja en volg :+1:

3 likes

Verstandig besluit.
:v:

2 likes

Oproep aan de mede HF’ers hier om het IG nieuws in dit topic te delen.

Het spijt me, ik ben fan van Angelier, maar ga daar echt het instagramwespennest niet voor opentrekken…

21 likes

Ik vind hem ook echt prachtig. Dit horloge heeft voor mij echt de “hebben hebben hebben” factor.

Ben en blijf social media vrij. Dus mocht er iemand af en toe effe een update delen kan ik dat zeker waarderen

4 likes

+1. Instagram af en aan eens gehad, maar bewust met alle andere “sociale” media gedesactiveerd. Bij tijd en stond eens anoniem op een web link kijken als die gedeeld wordt, doe ik wel.

6 likes

Idem…

6 likes

Ha Paul.

Een uiterst vriendelijke reactie. Ik snap je keuze.

Gr Sander

1 like

Ik blijf je graag volgen Paul . Dank voor je update hier

2 likes

Af en toe op zijn website kijken, inschrijven voor zijn nieuwsbrief… dan blijf je op de hoogte van de release.

Erg mooi :muscle:

3 likes

Dank Frenk!

@Hubertje @Ron013 @LVA @fdpg1963
Ik begrijp jullie keuze om weg te blijven van social media. Ik heb daarom speciaal voor jullie :wink: een Insta feed geplaatst op mijn website. Nu is de content zonder account wel te bekijken.
Have fun!

38 likes

Erg tof van je, wordt zeker gewaardeerd :+1:t2: Ga meteen effe kijken :grin:

1 like

Zal vanuit mijn enthousiasme ook af en toe wat foto’s blijven delen van The Gram hoor (als dat oké is), al zal je waarschijnlijk snel de voorkeur voor de zwarte en blauwe dial terug zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

Verder; groot gelijk je focus wat meer te leggen naar niet-HF, aan de leuke reacties op Instagram te zien begint je merk steeds meer bekendheid te genereren! Ik hoop ook een verband te hebben ontdekt tussen het steeds actiever promoten van je horloge en het dichterbij komen van de releasedatum :nerd_face: succes met (hopelijk) de laatste loodjes!

17 likes

Pfffff.

Ik koop geen blauwe, denk ik. Maar nice hoor :ok_hand:t2:

1 like