Super! Dat waardeer ik echt.
Dat probeer ik me ook altijd te zeggen, en dan passeert er zo’n sunburst foto en jaaa…

Ik ben toch meest enthousiast over de frosted ivory wijzerplaat.
De frosted ivory met de bruine band is ook mijn favoriet. Wat een prachtige combinatie
Ik heb de insta bekeken en dat had ik niet moeten doen, nu wil ik die tuxedo…

Dit is toch wel genieten hoor ![]()
het blijft behelpen met upload kwaliteit beperkingen hier op Hf. Dus kan insta content alsnog aanraden

Oprecht mijn waardering daarvoor.
Volgende vraag: hoe in godsnaam kies ik??
De kast lijkt qua vormentaal wat baltic MR-achtig, en daar is helemaal niets mis mee. Ligt mooi op de pols!
Zijn de bandjes representatief?
Ze zien er erg goed uit voor die prijs…
De kast en wijzerplaat doen me denken aan horloges van Patek Philippe en Kikuchi Nakagawa. Super mooi!
Indrukwekkend. Wat een doorzettingsvermogen. Komplimenten voor het resultaat!
Dat zijaanzicht zou me doen overwegen m’n Cartier hiervoor te verkopen ![]()
Ik volg dit ook zonder insta account, ik heb me wel ingeschreven voor de nieuwsbrief en volg het hier. Het blijft gewoon genieten van zeer mooie foto’s. Ik kijk echt uit naar de release. Maar dan moet ik kiezen …
Wat blijft die blauwe toch een prachtig horloge!
Goed nieuws; het serie nummer wordt 26.XXX! Aka jaar & productienummer, hetgeen betekent dat ze dit jaar in ieder geval nog geproduceerd gaan worden: er is licht aan het einde van de tunnel ![]()
Hopelijk kunnen ze ze snel genoeg assembleren. Ik denk dat er redelijk wat liefhebbers zijn. Ik leg in alle geval wat van mijn pensioengeld aan de kant om er tijdig bij te zijn.
Ik houd helemaal niet van Breguetcijfers! En toch heb ik in gedachten dit horloge al in drie uitvoeringen gekocht. Gek word ik ervan! ![]()