Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Haha dit dus! Ik wil een lichte dial. Zilver! De droom. Ah nee die kan niet meer (met alle begrip natuurlijk, anders had ik maar horlogemaker moeten worden). Dan wordt het ivoor! Maar blauw is wel tof hoor. Zie die sunburst! Ja maar wacht, eigenlijk is die zwarte dan strakker en blauw net iets te sportief. Ja maar ho eens, je hebt al genoeg zwart. Maar iets anders kijken? Nee, de Angelier is wel tof. Dan wordt het Ivoor! Heb je die blauwe wel goed bekeken? En repeat :wink:

1 like

Uit pure besluiteloosheid gaat weer niemand op HF er eentje kopen.

image

4 likes

Ik heb toch wel een vast gedacht over wat ik wil. Bij leven en welzijn wordt het ivoor, al vind ik ze allemaal wel iets hebben.

Het best kan @vierport gewoon de huidige voorkeuren uit de stemming aanhouden en het horloge nu live uitbrengen en een ieder zijn of haar Tikkie sturen :crazy_face:

Hoeft niemand meer te twijfelen en heeft ie de eerste 100 stuks al verkocht :eyes:

Anderzijds vangt een ieder ook al maanden flinke rente op het gereserveerde bedrag voor de toekomstige aankoop!

1 like

Rente??

1 like

:eyes::eyes:

Niet voor mij deze combi

7 likes

Ik heb op insta heel overtuigd gereageerd met DOEN, maar nu ik er nog eens zo naar kijk krijgt het toch een iets te hoog Baltic-gehalte, ik zie er toch liever een kwaliteitsbandje op denk ik.

2 likes

Ik weet het niet, het maakt 'm iets sportiever en minder dresser maar toch vind ik het een geslaagde combinatie.

1 like

Iets te lomp naar mijn smaak. Misschien met een milanaise bandje?

1 like

Beide zijn makkelijk achteraf aan te kopen, een staal bandje met endlinks weer niet. Mocht er een keuze mogelijkheid zijn is staal de eerste keus voor mij.

1 like

Niet elk horloge heeft een stalen band nodig, zeker niet in deze (prijs)klasse.
Doe maar een mooie lederen band voor mij.

1 like

veel mensen omschrijven als 1 van de kenmerken van een dresswatch dat een dresser een mooie lederen band heeft.

3 likes

Heb je ook een punt.

Zelf zou ik voor leer gaan. Of een echt mooie subtiele, of een ruige.

1 like

Die komt er zeker ook aan maar als er keuze is bij aankoop staal en optie of 3de partij leer :grinning:

2 likes

Ik vind het wel cool eigenlijk. Zeker deze blauwe sunburst wijzerplaat kan een BoR wel hebben. En zo kan je aan de hand van een bandje gemakkelijk wisselen tussen wat sportiever, of een meer geklede outfit.

Ik heb een paar dingen geleerd door de jaren heen, één vd voornaamste is is dat als een horloge op staal kan je het het best deze uitvoering kan kopen, leer, rubber etc zijn altijd wel bij te kopen.

4 likes

Ben benieuwd!

Klopt, maar wil je een dresswatch op staal?

Ja hoor. Voor mijn collectie zou dat prima er bij kunnen.

1 like

Op staal is het onmiddellijk (voor mij) geen dresswatch meer. Maar hee, als het een beetje een semi sportief horloge is, kan het goed voor beide dienen. Waarom niet. :v: