Ik begrijp ergens wel wat je hiermee wil zeggen. Maar je kan met slechtere horloges vergelijken. Mijn Baltic op BoR is heel leuk (alhoewel meer taper beter zou zijn), en als ik zowel de baltic als de Angelier op BoR in mijn collectie zou hebben dienen ze een gelijkaardig doel en gaat er eentje kannibaliseren.
Dan is het gewoonweg geen dresswatch meer. En dat is toch ok? Ik vind dat de Angelier beiden heel goed kan hebben.
Dan gaat ie richting GADA, dat kan hij esthetisch prima hebben, maar dan wringt bij mij wel het acryl glaasje. Maar het is persoonlijk in welke mate je dat storend vindt.
Overdrijven is ook een kunst natuurlijk. Ik heb 2 saffier tegen tientallen acryl. Ik bekras ze heel soms eens, een krasje poetst er bijna altijd uit, en vervangen kost misschien 10 euro. Sja.
Zo te lezen gaat het hier nog steeds over glaasjes
Wat ik wel leuk vind is de discussie over het plaatje met de BOR band. Duidelijk heel verschillende meningen.
Dat is een wild idee met een een goedkoop bandje om eens te kijken hoe het zou staan. Er wordt een vergelijking met Baltic gemaakt.
Dat was niet mijn gedachte erachter. Zoals de meeste wel weten heb ik altijd Grand Seiko een warm hart toegedragen. En met name de sbgw handwinders hebben een speciaal plekje. En dan met name de sbgw035 met een mooie BOR band.
Maar goed. Ik kwam eigenlijk een plaatje delen mbt Kickstarter. Delen wordt heel erg gewaardeerd.
Groeten,
Paul
ps. er komt gewoon saffier in. Dus niet als optie tegen meerprijs.
Oh ja. Wie een actief Instagram account heeft met een beetje leuk netwerk daarachter mag mij een berichtje sturen. Ik weet dat een aantal van jullie mij volgen, maar ik heb ook niet altijd helder wie daarvan op HF zit. Wie weet kunnen we komende weken een paar horloges rond laten gaan.