Oh jazeker wel! Ik heb de mail van de Kickstarter pagina al ontvangen, en ga hier gewoon iets mee doen. Die Tuxedo dial gaat er goed in.
Yup, en aanverwante modellen. Evengoed, die GS BoR is tof omdat de end links passen, met rechte end links doen we afbreuk aan het ontwerp, naar mijn smaak en val ik terug op leer.
Ik blijf ze allemaal mooi vinden. Maar nu ga ik binnenkort echt een keuze moeten maken. De tuxedo is echt tof, maar dan zit ik een close-up van de blauwe en denk ik wow, .,
Interessant, maar volgens mij is het niet helemaal de juiste stijl bracelet. Vooral die endlink is te grof en te zwaar voor dit fijnzinnige horloge. Ik zou het eerder zoeken in een 7 of 9 link constructie, of misschien een zeer stevige Milanese, eventueel met geschaafde kop, voor coherentie met de borsteling op de kast.
Beste Paul, ben mega fan. Ben echt, mag in pb, benieuwd wat de keus is groen niet mee te nemen… Dat was mijn inziens de mooiste variant (Tuxedo ook erg gaaf)!
De groene, zilveren en zwarte hooglans waren de kleuren die ik als eerste had voor de LJP7380 kleine seconde.
Ik wilde met deze Miyota versie wel iets anders neerzetten, dus ook andere kleuren en finish.
Maar als je gaat fantaseren over welke kleuren, of variaties ook mooi zijn dan zijn de mogelijkheden eindeloos.