Angelier: realisatie van mijn perfecte dresswatch

Oh jazeker wel! Ik heb de mail van de Kickstarter pagina al ontvangen, en ga hier gewoon iets mee doen. Die Tuxedo dial gaat er goed in.

Yup, en aanverwante modellen. Evengoed, die GS BoR is tof omdat de end links passen, met rechte end links doen we afbreuk aan het ontwerp, naar mijn smaak en val ik terug op leer.

5 likes

Die zijn er niet. Maar mocht dit ooit een optie worden dan zijn solid endlinks de enige manier die ik zou willen.

Exact. De caption onder de foto was niet meegenomen blijkbaar.

4 likes

Prijs? rente?
:euro::euro::euro::joy:

Gewoon snel op die knop drukken als de mogelijkheid zich voordoet.

5 likes

Mwah, ik ben niet zo’n fan van saff… :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye: :smiling_imp:

5 likes

Ik blijf ze allemaal mooi vinden. Maar nu ga ik binnenkort echt een keuze moeten maken. De tuxedo is echt tof, maar dan zit ik een close-up van de blauwe en denk ik wow, .,

2 likes

Interessant, maar volgens mij is het niet helemaal de juiste stijl bracelet. Vooral die endlink is te grof en te zwaar voor dit fijnzinnige horloge. Ik zou het eerder zoeken in een 7 of 9 link constructie, of misschien een zeer stevige Milanese, eventueel met geschaafde kop, voor coherentie met de borsteling op de kast.

2 likes

[excuus, had door moeten scrollen

Dit lijkt mij helemaal fantastisch met de ivoren plaat. Ik denk dat iedereen dan ook direct de vergelijk met GS ziet.

2 likes

Beste Paul, ben mega fan. Ben echt, mag in pb, benieuwd wat de keus is groen niet mee te nemen… Dat was mijn inziens de mooiste variant (Tuxedo ook erg gaaf)!

5 likes

Saffier :star_struck:

1 like

Zodat ie hem achter de hand heeft voor HFLE2027? :eyes:

7 likes

image

3 likes

Momenteel neig ik heel erg naar zwart. :smile:

1 like

De groene, zilveren en zwarte hooglans waren de kleuren die ik als eerste had voor de LJP7380 kleine seconde.
Ik wilde met deze Miyota versie wel iets anders neerzetten, dus ook andere kleuren en finish.

Maar als je gaat fantaseren over welke kleuren, of variaties ook mooi zijn dan zijn de mogelijkheden eindeloos.

12 likes

Je topmodel niet voor de voeten lopen. Zit iets in. :v:

1 like

Is volgens mij al door deze versie gekanibaliseerd…

Gewoon groen erbij en yolo

1 like

Ik zat te kijken naar de close-up beelden op Instagram. Dat ziet er wel onwijs aantrekkelijk uit :raised_hands:

16 likes

Ow, da’s geen dikke lak?

“Details on the frosted dial. Sparkles all the way. But only when you keep looking.”

2 likes

Pfffff.

1 like