Angelus marktplaats

Ik kijk zelf eigenlijk nooit op Marktplaats, Paul K gelukkig wel (tu)
kreeg gisteren een tip van 'm dat deze Angelus chrono te koop was, een model uit plm. 1930
doublé - 37mm diameter en nog in zeer goeie staat.
ben 'm gelijk gaan halen in Eindhoven bij een Spillegang verzamelaar, hij had 'm gekocht in opwelling
maar 't was achteraf toch nog een veel te ““jong”” exemplaar in zijn collectie.
in mijn Angelus collectie is het nu een oudje :).



ook in deze kast staat weer ene PB als casemaker,iemand een idee waar dat voor staat ??

ik ben niet zo thuis in dit soort oudjes , maar ziet er erg mooi uit ben zelf erg weg van het uur werk en de staat is idd erg netjes

Wonderschoon !!

Mooi horloge andre, past idd goed bij de rest van je verzameling.

Gerwin

Gelukkig weer een horloge goed terecht gekomen…Van harte…
Andre, heb je een eigen webpagina waar de Angelussen te bewonderen zijn??

gr,
Hans Mennink

Mooi hoor ! Mooie aanvulling voor de collectie (tu)

Mooie aanwinst Andre! Leuk te zien als een verzamelaar vindt wat hij zoekt!

Nee Hans, ik ben nog steeds aan het opbouwen, er is al wel een mooie site over Angelus:
----------www.invenit-et-fecit.com die is wel in het frans, maar 't is in ieder geval iets.
maar als jij er misschien zin an heb, om iets in het Engels of Nederlands te maken ?:slight_smile:
Groet, André

Mooie aanwinst, het zegt mij nx, maar dit verteld meer over mij dan over de klok.

Mooi dat de achterkant open kan.

Suc6 ermee.

Als ik iets meer tijd over had zou ik dat best willen, Andre. Dit merk is het beslist waard om dieper op in te gaan. Ik vind het prachtig dat je je op deze prachtige horloges toelegd…

gr,
Hans Mennink

Hi Hans,

Ontbreekt mij aan kennis om een webpagina(s) te maken, als je wat meer tijd hebt kun we misschien
samen iets op het net zetten ?
fotootjes maken, informatie over Angelus, dat lukt mij wel.
laat maar weten of je er iets voor voelt ?
behalve de horloges, verzamel ik ook de andere produkten van dit merk.


groet, André

Dat is een mooie collectie di eje daar hebt liggen zeg. Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst, past hier zeker in thuis. :slight_smile:

bedankt voor al die, alleen maar positieve reacties :slight_smile: over deze vintage Angelus.
komt binnenkort misschien ? :slight_smile: een fotoreportage (van een bekende forummer) over zo’n zelfde caliber horloge in de revisie,
hier nog wat Chronodato’s --het favoriete model voor mij uit de Angelus reeks----deze zijn gelukkig nog voldoende te koop op eBay.


ben er verder even tussenuit, groet, André