Angelus vervolg

Ja Henrik,zijn mij 2 varianten bekend, doen beide zo’n $ 1000,- p/stuk.


mooie chrono met romeinse wijzerplaat

Angelus chronodato-lux – bizonder&zeldzaam— mooi ? Mwah

Groet, André

Ik ben nog steeds niet geluk om een centrale seconden en een minuten register wijzers te kopen van mijn Chronodato, heeft iemand een idee waar kan ik dit halen.

groeten.
Yuen Tai

Zit jij in het vliegtuig :smiley:

Nee,
Ik ben al terug van Hong Kong.

Er staat een veiling op ebay voor een los uurwerk met wijzers. Misschien dat je daar wat aan hebt? http://cgi.ebay.com/ANGELUS-215-FOR-PARTS_W0QQitemZ5083993857QQcategoryZ31387QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Yuen, deze items zijn van mijn vriend in de US,
er zitten geen chrono seconde wijzers bij, dit is één van de moeilijke onderdelen om te pakken te krijgen voor Chronodato’s
Ik krijg morgen een compleet uurwerk SF 217 caliber met een originele NOS dial die ik op één van mijn chronodato’s ga zetten, waar nu een (slechte)refinished dial
op zit.
zal wel kijken of ik die chronowijzers opnieuw kan laten maken aan de hand van een originele,naar de lunettes is ook veel vraag, ook die zijn niet te krijgen.

Groet, André

Hi Andre,

Inderdaad de centrale seconden wijzer is heel moeilijk te kregen.
Als je kan ook eentje for me laten maken, heel graag!
De sub minuut wijzer van de register heeft ook een scheurd, dit moet ook vervangen worden. Ze zijn aparte wijzers met lange bussen, zelf de wijzers van caliber 215 zijn te kort en passen dit niet.
mvrgr.

Yuen Tai