ANGUS jubilee band op de Steinhart GMT-OCEAN One 39 blue-red

mijn nieuwste aanwinst is de Steinhart GMT-OCEAN One 39 blue-red en zou graag met een Angus Jubilee band willen modificeren. Het probleem is dat ik niet zeker weet of het erop past, omdat de band vaak als vervanger voor de Seiko’s jubillee wordt gebruikt.

Wie kan mij adviseren of de ANGUS jubillee op mijn Steinhart past

Gr.,

Frank Muller

Nee. Die Miltat banden hebben SEL, gemaakt voor de Seiko kasten.

Voor een recht einstuk kiezen? Weet de lugmaat niet maar ze zijn er in 22 en 20mm

Ik vind dat zo geen porem. Rechte endlinks op een duik bracelet.

2 likes

Dat mag, in het begin moest ik ook niets hebben van rechte eindstukken maar ik vind het bij grotere horloges nu vaak zelfs mooier staan want er zit wat meer “lucht” eromheen. Oogt het wat minder zwaar en massief

CEL staat wel mooier:

2 likes

Helemaal eens… perfecte combi zoals afgebeeld … zoek ik ook nog…:+1:

Jubilee voor 39mm is nu te bestellen via Steinhart. Hangt wel een prijskaartje aan van € 95.

En binnen.

7 likes

En hoe vind je het tov de normale band ?

Voelt net zo solide als de originele. Vindt de jubilee op de Pepsi wel,mooier staan. Lijkt nu ook wat meer een ander horloge dan de niet GMT😜

2 likes

Dank je en ik vind het ook erg geslaagd. Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Kan je foto ook foto van de sluiting laten zien, of is die gewoon hetzelfde als het origineel?

Zijn de endlinks ook solid? Mooie combi!

Sluiting is gelijk aan origineel.

1 like

Endlinks zijn inderdaad solid

1 like

Ik heb ‘m ook besteld en verwisseld. De Steinhart bracelet zien er zo wie zo allemaal mooi en zeer solide uit. Ook de jubilee bracelet!, makkelijk te verstellen en zijn prijs dubbel en dwars waard.

Waar zou Steinhart ze vandaan halen…

1 like

Waar (bijna) alle merken hun stalen banden vandaan halen. :wink:

Aliexpress? :smile:

1 like

Haha, ja. China. Het land van de ongekende mogelijkheden. En de ongekende winstmarges.

1 like