Heeft wel wat deze uitvoering. Wel een gimmick maar toch. Ik had nog niet eerder van dit merk gehoord.
780 us dollars.
Ik ga ervanuit dat je into het gamen bent.
Zou je dit dan kopen en dragen? Ongeacht de prijs en budgetâŚ
Ik kan er niet zo goed bij in mijn hoofd
Niet erg, ieder zijn ding.
Ze zijn grappig maar voor mij ook niet meer dan dat.
Inderdaad: sommige dingen zijn onnodig. Hij ziet eruit alsof 'ie over 10 jaar bij de kringloop ligt voor 7,80 euro.
Ik zou hem zeker niet kopen voor dat geld, ik vond hem wel mooi om even te delen.
Onnodig vind ik niet erg⌠leuk is leuk en als je er blij van kan worden.
Wie weet is dat beter verwoordâŚkan je hier blij van worden??
Op zich kan ik van dit soort horloges best blij worden maar ik ben afgestapt van dit soort one trick pony horloges te kopen. Over een jaar ben je zoiets vaak beu.
Los van de woordkeuze, ik denk dat we hetzelfde bedoelen.
De allermooiste CD-speler draaide uiteindelijk om de muziek.
De PlayStation om de andere werelden waarin je als speler was. Hoe iconisch de controler knoppen ook zijn, de kast zelf was in no-time oud en lelijk en dat vind ik ook van dit horloge. Maar ik heb ook niet veel met Bauhaus stationsklokken als polshorloge. Het matcht niet, bij mij althans. Ik snap dat anderen het leuk vinden, maar de âwaardeâ is er niet.
Dit vind ik echt humor. Ik heb alle consoles gehad en nog steeds game ik veel
.
Maar hier heb ik geen geld voor over, dat anderen hier vrolijk van worden snap ik.
Leuke gimmick voor de die hard PlayStation liefhebber.
Het ontwerp vind ik wel vrij lelijk. Wat ook kan is een ana-digi en dan de vier pushers aan de zijkant van de kast voorzien van âkruisje, rondje, driehoekje, vierkantjeâ verder normale wijzers en de secondewijzer vervangen voor het PS logootje wat dan rondjes draait. Ofwel een conservatiever/tijdlozer ontwerp wat minder snel verveeld lijkt me
Ik denk dat dit horloge eerder wordt gekocht als collectors item dan vanwege het uiterlijk of de techniek, denk zelf dat het om die reden een interessante investering kan zijn.
Ik kan me inbeelden dat een PS gamer die op de rand van de horloge-hobby-afgrond, er op die manier regelrecht instort.