Anniversary! Een jaar in HF land

Ter ere van mijn 1 jarig lidmaatschap wil ik jullie een kleine impressie geven van wat HF mij zoal heeft gebracht. Afgezien van het feit dat ik enkele leden persoonlijk heb kunnen ontmoeten heb ik natuurlijk ook het nodige aangeschaft en geflipperd. De ontmoetingen met de diverse leden zijn mij stuk voor stuk uitstekend bevallen en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Heb voor 2017 mijn oog vooralsnog laten vallen op een speedmaster mark 2 maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen, toen ik hier net lid was had ik een superocean steelfish als grail en dat is nu ook niet meer het geval. Tot zover het geneuzel! :wink: En nu de plaatjes. :grin:

De horloges waar ik mee begonnen ben en die inmiddels een nieuwe eigenaar hebben gevonden. De foto’s zijn van belabberde kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken.

Tot zover de exen, nu de huidige stand van zaken!

Tot zover mijn 1ste jaar bij HF. Op naar de volgende. :grin:

Fijne feestdagen allemaal! :christmas_tree::fireworks:

10 likes

Flink eerste jaar! Goed bezig!
Nu meer rust creeeren of doorflipperen?

Zal je topic even naar de juiste plek verhuizen :slight_smile:

1 like

Fijne feestdagen! :santa:

Heel andere smaak dan ik maar dat is het mooie dat iedereen weer wat anders mooi vind. Hele collectie opgebouwd in 1 jaar :thumbsup:

1 like

Dat wordt dan wel trakteren! Alle seniorleden die langer dan 5 jaar lid zijn (…waaronder ikzelf…) hebben dan recht op een traktatie.
Doe mij maar een appelflap.

5 likes

Ja top…
Geen idee hoe lang ikzelf lid ben…denk een jaar of 5. Kun je dat zelf ergens zien? Wel van een ander nl.

Rechtsboven op je avatar klikken, in uitklaplijstje op je naam klikken, en dan op activiteit. Op de ipad zie ik dan een grijze balk met “Lid sinds…”

Damnit…geen appelflappen voor mij :laughing:
Nog geen 5jr.

1 like

Heb voor 2017 de speedmaster mark2 in gedachten, dus dat word waarschijnlijk wel wat flipperen. :wink: Hoewel ik nog 7 maanden heb om te sparen.

1 like

:joy::joy: Ach wat scheelt het? Een maand of vier?

1 like

7 maanden? Duurt 2017 korter dan 2016?

3 likes

Dat was een dik jaar mogen we wel stellen :thumbsup:

Fijne feestdagen! :christmas_tree:

1 like

Moet een verjaardags cadeau worden.:wink:

Dat is een goed horlogejaar geweest!
Mooie collectie en een heel mooie Tissot en die heb je weggedaan?

1 like

Bedankt, was een slachtoffer van mijn drang naar upgrade en met zijn 39mm ook een tikkie te klein. De squale en longines vond ik ook wel mooie horloges. Maar die BBR hé die moest er gewoon komen. Is nog steeds mijn favoriet!