Anonimo cronoscopio

Beste forum leden.
Graag zou ik willen vragen of er leden zijn die bekend zijn met het merk Anonimo.Ik ben voornemens dit horloge aan te schaffen tweedehands het model spreekt mij bijzonder aan maar weet niets van het merk mogelijk dat er binnen het forum ervaring mee is.

Bij voorbaat dank Paul.

Je kan zoveel over het merk leren door hier even te zoeken.

https://www.horlogeforum.nl/search?context=topic&context_id=186273&q=Anonimo&skip_context=true

Interessant: “Geen resultaten meer gevonden.” …behalve jullie eigen bovenstaande berichten :upside_down_face:

32

Denk dat de vraag hiermee nog niet echt beantwoord is.

@Bull1, ik heb er nog niet eerder over gehoord en dus geen ervaring met dit merk.

1 like

Fix je HF Junior.

2 likes

Als ik jouw link één op één in de adresbalk zet krijg ik geen resultaten @HanDavinci [zie schermprintje]… als ik via het zoekvenster zoek wél. Best raar. Nou ja, er zijn dus wel resultaten. Jippie! :sunglasses:

1 like

1539673676447

Heb je veel gedronken tijdens het gourmetten? :joy:

2 likes

Kratje ofzo, … :innocent:

1 like

Hetzelfde bij mij hoor.

1 like

Ik klik net op de link en krijg geen resultaten. Iedereen klikt op de link en krijgt geen resultaten.
Maar wat zijn wij toch dom.

Ik heb moeite met de manier waarop mensen andere mensen een vervelend gevoel geven omdat ze uitgaan van hun eigen manier van denken.

Fijne kerst

1 like

@HanDavinci bedoelt het niet zo, hoor. :tumbler_glass:

2 likes

Zo is het! Ik laat @HanDavinci gewoon lekker zijn stijltje doen, onderwijl klik ik me gewoon suf op linkjes die niet werken omdat ik teveel biertjes heb genoten. Is helemaal niet erg, via het zoekschermpje doet 'ie het namelijk wel… :sunglasses:

Oftewel, ik hou aan de reactie(s) van @HanDavinci geen vervelend gevoel over hoor. Nog niet.

3 likes

Ik ook niet🙄

Dan heb ik het verkeerd geĂŻnterpreteerd. Sorry!

Grappig. Als ik op ome @HanDavinci’s link klik krijg ik wel dezelfde resultaten als ome Han.

Niet dat ik je daar een vervelend gevoel van wil geven hoor. :innocent::innocent::innocent:

Full disclosure : ik open altijd in een nieuwe tab. Dat werkt wel beter dan gewoon jenzen op zo’n linkje.

1 like

Klik na de eerste keer op Han’s linkje nog een keer op het vergrootglas…

1 like

Tja, vier handen op twee buiken …'nough said! :upside_down_face:

Maar goed, heeft er iemand ervaring met het merk Anonimo? Oh wacht.

1 like

https://www.ablogtowatch.com/anonimo-watches-rebirth-florence-italy/

Zucht :sunglasses:

1 like

Ooit eentje gehad: Militare Chrono Flyback 2016 (zie mijn foto’s hieronder). Dit was een fijn klokje met een prima afwerking. Achteraf heb ik spijt dat ik deze verkocht heb aan een verzamelaar :roll_eyes:.

Anonimo heeft ook vaak aparte designs wat voor
een bepaald publiek aantrekkelijk is en voor een ander spuug lelijk. Ik vind (vond) ze knap! Prijzen zijn soms wel overdreven naar mijn mening.

Succes met je verdere zoektoch!

EDIT: Ze hebben ergens ook een soort link/connectie met Paneria, vergeten te vermelden.

2 likes

Sow, …mooi ding! :ok_hand:

Dit dus

https://www.dinozeiorologi.com/en/history-of-dinozei-brand/