Anonimo op nieuwe stalen bracelet

Anonimo heeft een nieuw model met stalen bracelet in 3 uitvoeringen.
Prijs zit rond de 2500 euro.
Wat vinden jullie er van ?

5 likes

Mijn eerste gedachte was: Anoniwie … :thinking: het is vast heel erg maar ik had er nog nooit van gehoord. Heb dan ook geen idee of 2500 euro een verantwoorde uitgave is bij dit merk. Ik gok van niet, maar kan het ook helemaal mis hebben. :sunglasses:

Qua horloge en stijl, niet zo spannend eerlijk gezegd. Wel leuk.

2 likes

Oeh die is wel fijn! Wel benieuwd naar de afmetingen en het uurwerk. Sellita neem ik aan?

42mm met een SW200-1 uurwerk, als ik de website mag geloven.

Je bent mij net voor, zat net op de site :innocent: 42mm is best een behoorlijk formaat, hoewel de lug to lig misschien nog meevalt.

Anonimo is een stel oud Panerai medewerkers dacht ik trouwens.

1 like

Aninimo??? Nooit van gehoord. Dus over de kwaliteit van het horloge heb ik geen mening.

Uiterlijk van het horloge, niet verkeerd maar zijn er veel van die hierop lijken.

€2.500,- behoorlijk bedrag. Ik zou in ieder geval ook even verder kijken of dit wel het mooiste en het beste horloge is dat voor dat geld te kopen is.

Als jij het een fantastisch horloge vindt en je bent OK met de prijs - - - zeker doen.

:confounded: goed bezig zijn ze duidelijk niet…

1 like

Ik denk dat er weinig Animo voor is

3 likes

Kijk eens! Nou, ik snap het wel hoor.

giphy-4

Dat verklaart wellicht …

:wink:

Vind overigens 42mm wel een lekker draagbaar maatje. Vind alleen het horloge zelf niet zo spannend, inderdaad wat @Taconew al aangeeft; een mix van van alles en nog wat. Voor de helft van het geld wellicht?! Mwah.

1 like

Ik heb het model in DĂĽsseldorf gezien op de beurs. Ik vond hem echt wel geslaagd.
2500 is wel veel geld voor dit horloge, maar rond de 1500 zou dit wel netjes zijn denk ik.

1500 leek mij ook wel een beetje de max, zeker met een sw200 er in. Hoewel… Oris vraagt rustig bijna net zoveel voor een z.g.a. standaard sw200 :thinking:

Stonden er laatst niet een paar anonimo’s (anonimi?) op het forum? Ben wel benieuwd maar de kwaliteit van de afwerking t.o.v. een Oris bijvoorbeeld.

1 like

de eerdere Animo’s schurkten qua design dichter tegen Panerai aan en leken best tof. Volgens mij kostten ze wel meer toen (3-4K).

dit design lijkt me een beetje op de recente Bell & Ross modellen

1 like

Ze proberen de horloges in een hoger segment te forceren. Een AP’tje doen, zoals dat in de volksmond heet. Of het gaat lukken is echter zeer de vraag…

1 like

:rofl: :joy:

1 like

Er is niet zo veel animo voor Anonimo in die 20 jaar…

Doet me ergens ook wel denken aan die Edox hydrosub o.i.d. hmmm niet mijn soort horloge :roll_eyes:

Los daarvan is Anonimo behoorlijk aanwezig als sponsor in veel Italiaanse motoGP teams zoals Ducati factory en Leopard met moto2 wereldkampioen Della Porta.

Daar ken ik ze van althans…

1 like