Binnen!
Prachtig! En snel! Op hun site staat dat er dit jaar niet meer geleverd kon worden ivm kerst drukte.
Veel plezier ermee!!
Deze heb ik van eerste eigenaar overgenomen, die snel kon leveren
Ah vandaar!
Wauw wat een pracht aanwinst. Die matte kast past er ook veel beter bij i.p.v de volledig gepolijste. Veel plezier ermee.
Artikeltje op Hodinkee over het merk.
Dank je. Mooi Artikel.
Fun fact. Het horloge dat ik heb overgenomen was gekocht voor de officiële launch destijds en had een prototype van de fume dial. Feitelijk de eerste dus. Alleen hadden ze bij de protype nog niet helemaal uitgevogeld hoe de zilveren basisplaat optimaal te prepareren voor het emailleren. De prototype vertoonde oo een gegeven moment oneffenheden en is vervangen door een productieversie.
Leuk verhaal achter het horloge. Zit er nu dus een nieuwe plaat in bij jouw exemplaar?
Ja. Nou ja, in 2019 nieuw dan volgens mij. Exacte datum is mij niet bekend.
Wel een nette service dat ze dat hebben vervangen dan. Tenminste als het een service was.
Had mail contact met oprichter. Die was er heel open in. 1e eigenaar ook trouwens. Dit viel ruim binnen garantie en service. Dit was prototype. Mankementen aan productie dials zijn schaars wat ik begrijp.
Potverdrie wat een plaat. Ik begreep dat @Zulu dibs had, maar ik sluit daar achter aan hoor.
Het lijkt erop dat we nogal veel openstaande dibsen hebben hier en daar
Heb onlangs mijn Post Office Red model 1 ontvangen. Erg blij mee. Ik heb een foto serie gemaakt van de ‘unboxing’ maar ik kan hier als nieuwe gebruiker blijkbaar geen link plaatsen.
Kan je het adres niet als platte tekst posten? Maak ik er wel een werkend linke van…
Edit: nevermind. Google is your friend (via reddit)