Anordain model 2 green fume dial vitreous enamel

Ik heb dit heel erg lang uitgesteld. Maar het is tijd om de daad bij het woord te voegen. Ik heb besloten om met een set van 6 door het leven te gaan, en die is nu volledig samen gesteld. Het is dus tijd om de side collectie te verkopen. Dit is daar een pareltje van. Deze kans kunnen jullie echt niet laten liggen. Ze komen in het beste geval slechts 1 keer in de 2 jaar in het blauwe deel terecht. Dan zou je denken die gaat hoog boven retail de deur uit. Zelfs dat niet. De nieuwprijs is 2914€ zonder btw, en ik ben dan nog eens gek genoeg om het me laten aan de prijs die je hieronder ziet staan. Deze nieuwprijs is overigens voor een effen emaille wijzerplaat. Ze maken hem namelijk niet meer met een fume plaat zoals deze. Het model 1 maken ze wel nog met fume dial. Nieuwprijs? 3675€ exc. btw.

Maar dan nog heb je met dit stuk een stukje geschiedenis in handen van Anordain. Op het certificaat staat fat het om een prototype wijzerplaat gaat waarvan er slechts 1 gemaakt is. De maker van de plaat, en de samensteller van het horloge staan op het certificaat vermeld. Zie laatste foto.

En mocht de nieuwprijs al willen neertellen, dan nog moet je je inschrijven op een 4 jaar lange wachtlijst. Tenminste als die ooit terug open gaat. Want nu nemen ze geen bestellingen meer aan.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: anordain model 2 fumé green
Diameter: 36mm
Leeftijd: juli 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2022
Factuur en/of certificaat: certificaat aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: voor deze ga ik het mezelf niet moeilijk maken. Enkel face to face overdracht. Als je hem wilt dan kunnen we afspreken in de ruime regio van zuid West-Vlaanderen.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed. Enkele haarlijntjes en veegjed op de bezel daar gelaten.
Soort uurwerk en kaliber: sellita handwinder
Vraagprijs: 2800€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Voor de sfeer:

45 likes

Bump

1 like

1 like

Up. Prijs naar 2700€.

Up

3 likes

Up. Doe gerust een voorstel.

1 like

En nog 100€ eraf. Nieuwe prijs 2600€.
Ik heb iets leuks te koop gezien. Snel kopen, dan weten jullie sneller wat ik zelf wil kopen :yum:

2 likes

Upje

1 like