AnOrdain Only

Voor wie het leuk vindt om Lewis van Anordain te horen over verleden, heden en toekomst:

Er zit ook een nieuwtje in: ze zijn aan het experimenteren met porceleinen dials.

En natuurlijk een mooie gelegenheid om mijn model 2 weer eens te dragen.

6 likes

Vandaag een envelop uit Glasgow. Een van de “keepers” van mijn band was beschadigd. Natuurlijk verwacht ik geen garantie op een leren bandje. Maar gelukkig hadden ze nog een reserve keeper liggen.

Het blijft een charmant merk!

6 likes

10 likes

Zonnig beeld met dat blinkende blauw!

1 like

Dankjewel! Je reactie heeft me echter wel aan het denken gezet; mijn Model 1 is officieel namelijk niet blauw, maar teal. :face_with_monocle:

Op de één of andere manier maakt de camera op mijn mobiel er blauw van. Ik heb de hele week geprobeerd om de échte kleur (teal) meer waarheidsgetrouw op beeld te krijgen, maar het lukt me gewoon niet. En als ik terugkijk naar m’n vorige foto’s, was dat eigenlijk altijd al zo. :crazy_face:

Daarom nog maar een foto van een blauwe Model 1 die in het echt écht teal is :grin::

7 likes

Dat is een kleur die in mijn ogen het stempel “blauw” krijgt, maar d’r zit een zweem groen in. Mijn perceptie in dit deel van kleurenspectrum wijkt wel eens af. Ben in die zin net een camera van een smartphone. Die hebben vaker moeite met witbalans en kleurechtheid.

Neemt niet weg dat 'ie prachtig is! Ik droeg vandaag ook mijn Model 1 (Payne’s Gray). Moment…

1 like

Switch naar mobiel en voilà…

7 likes

Prachtig inderdaad! Helemaal op die horlogeband! :ok_hand: :heart_eyes:

1 like

8 likes

Is inderdaad bijna niet goed op de foto te krijgen. Mijn model 2 is ook teal. Op deze foto lijkt ie weer wat groener.

6 likes

Haha, volgens mij krikt de gemiddelde telefoon camera de verzadiging van bepaalde kleurtonen op en lukt het daarom maar moeilijk.

Maar dat heeft ergens ook wel weer z’n charme; pas wanneer je de emaille wijzerplaat in het echt ziet, kun je de diepe, rijke kleuren pas echt waarderen. Dat is voorbehouden aan de happy few. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik zou me graag bij de groep voegen maar toen ik vandaag een build slot wilde reserveren kwam ik uit in 2030… Ik denk er nog eens over na want even wachten op een horloge is tot daar aan toe maar een jaar of 6 is een ander verhaal.

1 like

Dan hebben ze op enkele maanden weeral 2 jaar volgeboekt. Ik heb een slot in 2028. Ik denk dat er hier en daar wel eentje van tussen valt. Ik reken op eind 27. We gaan het hopelijk meemaken.

1 like

Gaat erg hard dan! Ik moet er dan niet al te lang over nadenken ;). 2027 is in ieder geval al een stuk beter te over zien en ik duim met je mee dat er mooi aantal tussenuit vallen, zodat je eerder aan de beurt bent.

1 like

Richting eind 2022 heb ik me ingeschreven op de wachtlijst (die toen nog openstond). Tweede kwartaal 2027 aan de beurt. Bijna twee jaar later “al” in 2030 mogen kopen is zo gek nog niet :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik houd mezelf zoet met de Model 1 die ik al heb. Twijfel nog over de kleur voor de volgend. Heb nog even om de knoop door te hakken :blush:

1 like

Als je het zo bekijkt dan is het inderdaad zo gek nog niet ;). Succes met de knoop doorhakken tzt!

1 like

Toch iets uniek, super diepe kleur, mooie textuur …
Helaas niet te koop denk ik

8 likes

Misschien kun je bij @Colnago intekenen voor levering in 2028 Kristof. Prachtig en uniek horloge :ok_hand:

4 likes

Je kunt natuurlijk een model uit de Fabrik serie kopen als tussenoplossing. Dan kun je al genieten van de mooie typografie en de kast. Moet je alleen wachten op de wijzerplaat.

Ja, daar heb ik ook zeker naar gekeken maar die is helaas te groot voor mijn pols…