Klopt
Dacht al dat ik het niet meer zou krijgen

Momenteel nemen ze niet eens nieuwe accounts aan😐.
September '22 en plekje op de wachtlijst veroverd en in oktober '22 ging de boel op slot. Om je een idee te geven: in 2e kwartaal 2027 ben ik aan de beurt voor nr 2…
Geduld is blijkbaar een schone zaak .
Dat help natuurlijk niet om dit topic levendig te houden. Van mij hebben ze de interesse in de model 2 genoteerd. Ik zou nog wel een oxblood rood model 2 in de 2 de generatie willen
Al een idee van wat je wilt? Of verandert dat nog wel eens van dag tot dag?
Heb nog een dag of 1.000 om daar de definitieve keuze in te maken . Uitgaande van het huidige aanbod, zie ik een 2e Model 1 in groen* wel zitten. Tegen die tijd kan ik kiezen uit de dan beschikbare collectie, dus pin me er niet op vast**
*of blauw
** of rood…
Ik had maanden geleden al mijn interesse ‘getoond’ om op de wachtlijst te komen bij Anordain.
Gisteren dan een mailtje gekregen dat ik een slot kan reserveren, met een te betalen ‘fee’ natuurlijk, maar dat wist ik al.
Alleen, wanneer ik doorklik op de link in de mail die ik kreeg, dan zou het ten vroegste 2028 zijn…
En nu twijfel ik. Nog eens gekeken naar het model dat ik op het oog had, een Model 1 met Payne’s Grey fumé dial, en ik vind het nog steeds een prachtig horloge, maar ondertussen ben ik wat verder in mijn prille horlogeavontuur en heb ik al veel andere, mooie exemplaren gezien die op mij meer indruk maken dan Anordain, eerlijk gezegd (no offence).
Uiteindelijk zijn Anordain’s niet goedkoop en als ik tussen hier en 4 jaar van mening verander, ben ik mijn voorschot kwijt. Het voorschot is maar enkele honderden eurootjes maar als je een apart budget hebt voor horloges en je wil wat sparen om af en toe eens wat nieuws te kopen, dan ga je op die manier niet snel vooruit
Ik heb dezelfde mail gehad. Ik neem vanavond even de tijd om me in te schrijven. Leuk om een project op enkele jaren te hebben. Dat gaat rust brengen
Dit gelezen te hebben toch weer eens hun www gecheckt. In tegenstelling tot eerder kan je nu weer een account aanmaken. Gelijk gedaan natuurlijk !
Wel mooi!
Beauty, sta al lang op de wachtlijst. Vind ze prachtig en redelijk betaalbaar als je het vergelijkt met H.Moser of ben ik het dan een beetje aan het goed praten voor mezelf haha
Nou, op naar 2028 . Plekje op de lijst bemachtigd.
Ik weet niet of het zustermerk van Anordain hier ook een plek mag krijgen. Zo ja, dan hier een foto van de nieuwe band op mijn Paulin Modul. Het maakt er weer een ander horloge van.
Ik vond ze mooi en kom hier altijd wel kijken, maar ik heb er geen in de collectie om je eenzaamheid te verlichten. Dit voelt waarschijnlijk een beetje zoals ik me in het Straum topic voel…
Je legt de lat dan ook wel heel hoog met die mooie groene.