Erg mooie foto!
Mooi!
Ik doe ook nog even mee. Achterkant van mijn model 2 met de lasergravure van de plattegrond van Houten. Omdat ik in mijn werk dagelijks met (digitale) kaarten werk, omdat het in mijn vakgebied van mobiliteit een voorbeeld is hoe je een leefbare stad maakt en omdat ik er woon.
In het kader van: gelukkig hebben we de foto’s nog. Mocht iemand deze aangeboden krijgen, wil diegene mij dan een seintje geven? Eerste serie Model 2 met ETA, gepolijste kast en paarse wijzerplaat.
Is ie gestolen? Droef zeg. Er kunnen er echt zoveel niet zijn in deze configuratie.
Het is zo een leuk ding. Plaatjes van de mijne.
‘Verdwenen’ in de post helaas. Ik denk inderdaad dat het een vrij uniek horloge is.
Voor zolang het beschikbaar is, leuk leesvoer:
Nieuw op het forum, nog een absolute beginnen als het om verzamelen gaat. Maar was al snel gegrepen door emaille wijzerplaten. Toen ik eenmaal de anOrdain Fumé wijzerplaat had gezien, ben ik verder gaan lezen en zoeken. Verkrijgbaarheid is een dingetje. Wachtlijst? 2 jaar? Ah, oké… dan heb ik nog even om een potje op te bouwen. Kijk vast uit naar Kerst 2024 . Ondertussen hier genieten van het moois dat langskomt.
Welkom Peter. Sta je op de wachtlijst? Welk model heb je besteld?
Ja, wat op de wachtlijst. anOrdain hanteert momenteel geen wachtlijst per model. Je krijgt een plek voor een slot in de productie. Model en uitvoering zijn later te kiezen. Later dit jaar een eerste aanbetaling (zo lees ik net; zie voor meer info https://anordain.com/pages/faqs).
Om terug te gaan naar mijn voorkeur: de Model 1 (medium) Fumé. Kleur vind ik nog lastig. De grijze is veilig, blauw en groen lijken me ook mooi. Hoop dat ik voor ik de keuze definitief maak eens een (of twee verschillende) exemplaren in het echt kan zien.
Ik zie dat je in amsterdam woont, maar mocht je ooit regio vlaamse ardennen bezoeken dan ben je welkom om de groene fumé te komen passen. Wel in model 2.
Vriendelijk dank, Colnago! Lijkt erop dat we nog een hobby delen. Voorjaar 2023 verwacht ik één of meerdere keren in de Vlaamse Ardennen te zijn (met de racefiets, dus). Maak dan graag gebruik van je aanbod! Nogmaals dank!
20km van oudenaarde, waregem, of harelbeke. 10km van ronse
Het zou zo maar kunnen zijn dat er in de tussentijd ook nog wat updates aan de huidige modellen worden geïntroduceerd en een nieuw model zit volgens mij ook al een tijdje in de pijplijn, dus misschien pakt het wel dubbel gunstig uit.
Blijft lekker!
Mooie foto’s van een prachtig horloge!