Another microbrand diver... Wat vinden we?

1 september kun je intekenen op de EMG Nemo. Ik vind hem best wel leuk…

4 likes

Mooi, maar te duur voor wat je krijgt.

De zwarte en de donkergroene, heel gaaf. De rest een beetje 13-in-een-dozijn.

Oh, ik zie net dat het EMG is. Ik weet niet of ik na de HFLE nog wel zo’n vertrouwen heb in die lui…

1 like

Tja dat is altijd hoor met onze hobby. :wink:

2 likes

Als je bij de Zwitsers gaat shoppen meestal wel ja :wink:

Ik sla over.

Ja een merk met een goede reputatie van meer dan een eeuw lang, meestal een goede service en een redelijke restwaarde zijn compleet waardeloos…
Ot: Opzich best een leuk ding, vooral die band icm met het vintage uiterlijk is leuk gedaan.

Samenwerking met HKED lees ik, ik vroeg me al af wat dat logootje van de 1963 op de plaat deed :slight_smile: Leuk horloge wel, tof die bor band. Doet en profil wel denken aan de Oris 65

Wat voegt dit toe, zitten we hierop te wachten?

1 like

Dit merk heeft de credits wel verdient op dit forum :joy:

Wie gaat de gok wagen?

2 likes

Ik heb er niet zoveel mee. Die band vind ik vreselijk trouwens. Er zullen vast liefhebbers voor zijn :yum: ben benieuwd naar de kwaliteit.

Ziet er op zich wel leuk uit en moet nogsteeds een keer m’n eerste duiker kopen, maar gok toch dat dit hem niet gaat worden :frowning:

Met de ervaring die we hebben met EMG word het straks “Finding Nemo”

8 likes

Ik vind deze duiker niets nieuws brengen. Wat maakt dit model voor jou interessant, Andre?

1 like

Nou echt wel, goede argumenten ook.

Hahaha jij bent zó boos, terug naar bed jij en met je andere been eruit stappen! :laughing: :+1:

Inspiratieloos ontwerp.

1 like

Euh helemaal niets…:grin: Heb het gewoon gepost…

1 like

Hhhmmm, mwoah. Niet liluk iig maar ook niet hartverwarmend.
Ik heb de Hudson nog incoming en die vind ik leuker, is 38mm en heeft een elaborë uurwerk tegen een scherpere prijs.