Ant

Horloge verkocht aan @Ant (Anthonie). Vlotte communicatie, geld stond snel op de rekening kortom aanrader.

1 like

Deze week mijn vintage Nino horloge verkocht aan jong en enthousiast forumlid Anthonie @Ant en dat was een prima ervaring! :+1:

Communicatie was vriendelijk en de betaling zeer snel. Een aanrader dus, deze jongeman, om zaken mee te doen!:slightly_smiling_face::ok_hand:

Dank je wel Anthonie en graag tot een volgende keer!

1 like

Afgelopen week 2 horloges verkocht aan @Ant Anthonie.

Zeer prettige communicatie, vlotte betaling. Alles bij elkaar top :+1:t3:

1 like

Anthonie @Ant heeft mijn Glycine gekocht. Na wat pb berichten telefoonnummers uitgewisseld en verder alles via whatsapp besproken. Geld was dezelfde avond nog op mijn rekening ,en mijn horloge de ochtend daarop via PostNL verstuurd .
Bedankt Anthonie :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Anthonie @Ant, prettige communicatie en vlotte betaling. Prima zakendoen :+1:

1 like

Eterna-matic verkocht aan @Ant
Fijne ervaring! Aanrader om zaken mee te doen.

Veel plezier met je mooie Eterna :slight_smile:

1 like

Mooie GLYCINE overgenomen van @Ant tijdens mijn vakantie. Prettige communicatie en gezien de afstand horloge door Anthony afgegeven bij een zakenrelatie in zijn buurt. Vandaag afgehaald en perfect volgens omschrijving! Aanrader!
Anytime again!

1 like

Deze week een horloge van @Ant gekocht.
Het horloge is in de staat aangekomen zoals de advertentie is omschreven :+1: :+1:
Dank je Anthonie!

1 like

Christopher Ward C65 Trident overgenomen van Anthonie @Ant. De CW is in uitstekende staat en de timegrapher waarden zijn indrukwekkend. Al met al een perfecte deal. Kan Anthonie dan ook van harte aanbevelen.

1 like

@Ant kocht een horloge van me. Dat was een zeer prettige ervaring: soepele communicatie, heldere afspraken en snelle betaling. Aanrader dus!

1 like

Hier ook een positieve ervaring met het @Ant.
Horloge van hem gekocht, snelle afhandeling en vriendelijke communicatie.

1 like

Vandaag is het horloge dat ik van @Ant gekocht had goed aangekomen. Door de afstand heb ik het aangetekend op laten sturen, toch wel een vertrouwensding. Het horloge ziet er zo uit als op de op de foto’s en ik ben blij met de deal. Ik sluit aan bij de anderen en kan Anthonie aanbevelen.

1 like

Ruil gemaakt met @Ant. Uiteraard eerst beide wat pingelpb’s heen en weer maar toch snel een afspraak. De Nomos Club 36 mm in perfecte staat ontvangen zojuist en mijn ruilobject is inmiddels ook bij hem gearriveerd. Aanbevolen om zaken mee te dien :+1::+1:

1 like

Citizen Bullhead verkocht aan @Ant . Heel fijn in de communicatie en houdt zich aan gemaakte afspraken. Betaling was snel in orde en fijn om te weten dat een liefhebber hem nu heeft!

1 like

@Ant heeft van mij een horloge overgenomen. Deal was vlot gemaakt. Van A tot Z verliep vlekkeloos.
Dikke aanrader! En veel plezier met de NA!:+1:

1 like

Vandaag een prachtige Seiko binnen gekregen van @Ant. Hele prettige ervaring , nette prijs en zeker in perfecte staat! Dank Anthonie , tot de volgende :+1::+1:

1 like

Leuke deal en dito ontmoeting vandaag. Aardige kerel! Aardig tijdje zitten kletsen over ons werk en hobby :+1:. Aanrader…

1 like

Horloge verkocht aan @Ant Anthonie. Vlotte deal, fijne communicatie en snelle betaling, kortom een aanrader om zaken mee te doen.

Dank Anthonie, geniet van je NA en tot de volgende! :facepunch:

1 like

Horloge gekocht van @Ant
Prettige ervaring, snelle zending en zeer goed verpakt. Goede kerel om zaken mee te doen :+1:t4:.

Bedankt Anthonie

1 like

Horloge gekocht van Ant in 99/100 staat, service van Ant was 100/100. Fijn contact en snel tot een deal gekomen. Sommige juweliers kunnen er nog een puntje aan zuigen :wink:

1 like