Horloge verkocht aan Anthonie @Ant. Bijzonder sympathieke transactie, vriendelijk, duidelijke en snelle communicatie en snelle betaling. Kan Anthonie dan ook van harte aanbevelen.
Mooie ginault silent service verkocht aan ant
Super snelle deal snelle betaling en heb hem bullet proof snel verzonden
En ant is super blij ermee top tis je gegunt
Mooie Seiko Save the Ocean Manta Ray overgenomen van Antonie.(Ant)
Snelle deal en levering. Keurig verzorgd verzonden. Precies zoals omschreven geleverd. Prettige communicatie.
Over all zeer tevreden met Ant als verkoper!
Zou er zonder twijfel weer kopen.
Ik heb een mooie Breitling Superocean 42 van Ant overgekocht. Deze stond al een tijdje op mijn radar, en zo kwam deze voorbij in het blauw. In goede conditie en voor een mooie vraagprijs.
De communicatie was heel vriendelijk en vlot. Een echte liefhebber. Horloge was in super goede staat en precies zoals omschreven. Na 2 lange dagen wachten werd met postnl bezorgd.
Zonder twijfel zou ik zo weer een horloge van Anthonie kopen!
Ik heb een Seiko sq100 van Anthonie overgenomen. Ik kan voorgaande ervaringen enkel maar beamen! Goede en vriendelijke communicatie. Het artikel precies zoals omschreven.
Prachtig horloge overgenomen van @Ant en ondanks dat 'ie in het buitenland zat, vlotte en correcte communicatie. Goed meegedacht en m’n pakket snel en aangetekend verstuurd.
Ben zeer blij met m’n aanschaf en zou niet twijfelen nogmaals zaken te doen met Anthonie!
Het is al even geleden maar afgelopen zomer een Seiko overgenomen van @Ant en ook ik kan voorgaande ervaringen beamen. Nette communicatie, goed verpakt en snel verzonden. Het klokje was ook 100% zoals omschreven en draag hem wekelijks met veel plezier!