AnthonyB

Vandaag een hele fijne deal gesloten met @AnthonyB. Hij reageerde enthousiast op mijn advertentie en na een kort gesprek was de deal beklonken.

Onder het genot van een kopje koffie bij De Toekan in Veenendaal deden we de overdracht. Ook ‘in real life’ bleek Anthony een topper. Naast de overdracht dan ook nog ruim een uur zitten ouwehoeren over werk en hobbies.

Kan een deal dan ook absoluut aanraden!

1 like

Vandaag een hele fijne deal met @Ojjz

Twee horlogeliefhebbers, koffie/thee en een Toekan. Wat kan er misgaan zou je zeggen? Inderdaad, helemaal niets. Lekker ouwehoeren over dat wat ons tikt en een prachtig horloge mee naar huis. Volgende keer met bier en bitterballen of een BBQ :wink:

Dank Michiel, graag tot een volgende keer!

1 like

Vandaag @AnthonyB op de koffie cola gehad om en horloge op te halen. Zoals hierboven al beschreven is het prettig zakendoen en gezellig kletsen over de hobby met Anthony. Absoluut een aanrader. :+1:

2 likes

Vandaag bij Wouter, onder het genot van een koud glas koffie met koolzuur, een horloge opgehaald.
Snelle en eerlijke deal, prachtig horloge, uurtje kletsen over de hobby met een echte liefhebber. Absolute aanrader, heel graag tot een volgende keer!

1 like

@anthonyB heeft onlangs een vintage Connie van me overgenomen. Ik heb het horloge even opzij gehouden omdat hij hem nog niet onmiddellijk kon overnemen en we hebben toen een timing en prijs afgesproken. Anthony is een man van zijn woord gebleken, de betaling was snel en de communicatie was heel fijn! Bedankt voor de overname en het enthousiasme! Aanrader!

2 likes

Wat een fijne deal met @illewoare :+1:

Prachtig horloge I :heart: Connies, hele fijne communicatie, zorgvuldig en integer.

Echt top, graag tot een volgende keer Jasper!

1 like

Een aantal horloges voor @AnthonyB in orde mogen maken.
Heel prettig en goed contact.
Verder gewoon een prima en betrouwbare kerel.

1 like

Vergelijkbare ervaring aan die van illewoare. Ik had een horloge waarvan ik wist dat @AnthonyB hem graag wilde hebben alleen de timing was niet perfect. Afgesproken een poosje te wachten op hem want hij was nog steeds heel enthousiast en nam na deze periode keurig contact op uit zichzelf om de deal te beklinken :+1:t3: met Anthony kan je dus gerust een afspraak maken :slight_smile: altijd fijn! Communicatie, betaling alles verder keurig

1 like

Metalen band aan @AnthonyB verkocht.
Toffe en betrouwbare kerel, die het geld meteen op je rekening stort en alle afspraken direct nakomt.

Wat bij betreft een dikke aanwinst voor HF en de Nederlandse liefhebberij.

Tot de volgende @AnthonyB! :+1:

2 likes